Accepterad TIMMEH | Medlem ansökning [Mr Barre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TIMMEH

Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Raphael

Vad är ditt discord namn? TIMMEH

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alexaner Morales, 24 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? disciplinerad, rolig och ödmjuk.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alexander Morales var född i ett slum i stockholm. Hans pappa hade lämnat honom i en tidig ålder och hans mamma behövde jobba två jobb så att de skulle kunna försörja sig. När alexander var i 7an så märkte han att många av hans kompisar hade dåliga betyg och allmänt inte kunde skötta sig. Men Alexander visste bättre än så, när han var stor ville han bli poli. Näre han blev äldre såg han många av sina kompisar bli ett offer av kriminalitet många gick med i gäng eller blev skjutna. Och detta gjorde så at Alexanders dröm om att bli polis blev större han ville sätta stop för all kriminalitet som på gick i sverige. När Alexander var 21 blev han officielt en polis, han jobbade upp sig tilla han blev medarbetare 2 men sedan så flyttade Alecander från staden unive, men nu är han tillbaka han vill bli polis och han kommer fortsätta sin stad i den spännande staden UNIVE.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket som t.ex roliga scenarion, unika scenarion, rolig och skön rp, kan hjälpa folk om de har någon fråga eller något annat, en unik karaktär som är väl utvecklad.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna scenarion utan man ska sträva efter en rp där båda sidor av ett scenario har roligt, att spela för motpartnes vinst är viktigt för att få en väl utvecklad rp som alla kan njuta av.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja för cirka 3 år sedan när jag var ganska ny till rp så pratade jag ooc men jag visste inte detta så folk som var snälla hjälpte mig att inte fortsätta prata ooc.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? t.ex RDM= Man dödar någon utan andledning eller något bakomlikande scenario Power gaming= Finns två sorters Power gaming, förta är att du inte rpar på dina skador utan det är som att du har superkrafter andra är att du bara spelar för makt och pengar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har tidigare varit WL-ANSVARIG, jag är en väldigt erfaren rpar och har flera år utav kunskap.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka