Accepterad TIMMEH | Beslut Överklagan (RA-Ulrika)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TIMMEH

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
46
Reaction score
2
Ditt discord namn: timeh5069

Ditt Hex-ID: 1100001499e1ecd

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen Krim, samt poäng som gjort mig bannad.

Vem/vilka tog beslutet? ulrika123_

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror attt själva beslutet tgos eftersom jag ej fick en chans att föklrara situationen i support och det blivit ett missförstånd, eftersom staffsen bara haft klippsen som sickats in att ugå ifrån så förstår det beslut de taggit.

Hur är beslutet felaktigt? atBeslutet är då felaktigt pga t det ej var jag som dödade ibra aka grabben som sickaade in klippsen, jag och några från mitt gäng hade precis varit i en skottlosning, jag hade då dödat 1 person, jag valde att skjuta mot denna person för att jag värnade om min kompis liv. Vi åkte sedan iväg och då väljer en mini bil hoppa ut och skjuta mot oss, vi var 3 i bilen och 1 av oss blev skjuten. Vi väljer då att åka ifrån platsen och vänta litet tag tills situationen lunga ner sig. Medans vi väntar åker vi hämtar ut en ny bil och åker tbx där vi skjutit för att se om får kompis/gängmedlem ligger kvar. Som man ser är det strax över marja lisas denna skottlosning har skett. Påväg ditt får vi ett samtal av våra vice boss om att det kan varit fel personer vi skjutit mot. Någon minut senare är jag på platsen och ser 1 person till som ligger där krypande, Jag antog att det var han min vice menade med att vi skjuttit fel(Vet att jag bara skjutti han som redan ligger hel död men ej han som kryper) Så jag åker fram. Samtidigt som min kompis hämtar våra grabb säger jag till grabben som kryper(Ibra) Att vi skjuttit mot felpersoner förrut, För att vara säker frågar jag vilka han är med vilket han svara med att han var med good fellas och han hetter Ibre. Dagen innna hade Ibra kidnappat en av våra och skjuttit mot mig, jag var då tvungen att betala ut vår medlem med 400 tusen, det finns swish bevis ig. Vi åker till platsen ibra sagt han lämanr av vår medlem på. När vi kommer till platsen(Räddningstjänsten) VAr det en setup. När jag fick reda på att det var Ibra som låg där och kryppte blev jag arg och valde då att gå fram och finisha han och kalla han skälls ord. Det står i loggsen att jag dödat honom men detta är för att det var jag som finsiha han. En annana sak jag skulle vilja på peka är att man inte ser eller hör ett skott i klippet, plus så ser man inget blood komma från huvudet då han dog på direkten. En nnan grej är att det är ganska stort mellanrum mellan att han dör och att vi kommer fram och hmtar vår grabb. Ni ksulle även kunna kolla skott logs och se att jag bara skjutti han 1 gång och det var när han redan var död/krypandes.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inga då jag ej tänkte på att klippa just denna stund.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka