Nekad Timi | Medlem ansökning [Melvinsoder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Timi

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Timi#6751

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albin Jacobsson. Han är född i Gävle och han hade det svårt i skolan på grund av hans ADHD. Hans föräldrar var alltid fulla och gjorde så att han vart själv mords benägen. Efter det håra livet så klarade han skolan och ansökte till polisen. Han gick hela utbildningen och sedan har han lämnat polisen för han fick barn. Efter 6 månader så dog barnet i magen och Albins Tjej tog livet av sig. Albin vill nu flytta från Gävle till Unive och nu söker han medborgare skap. Efter han har blivit Medborgare så ska han gå på polis spåret igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli medlem för att jag har spelet en hel del på denna server innan och jag råkade lämna Dcn har och så jag vill komma tillbaka. Jag känner att det är en go comumnity och att spelarna är väldigt roliga att dela med sin rp med. Jag känner att rp är min grej och därför skulle jag vilja bli medlem.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja kommer bidra med kriativitet, alltså många bra idéer. Jag kommer ha en väldigt seriös rp nivå och jag kommer bidra med många bra och roliga scenarion och situationer. Jag är också en väldigt aktiv person som vill komma igång med rp:andet. Jag kommer inte att spela för att få makt och pengar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive av mina vänner och streamers

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka