Nekad Timi Limi | Medlem ansökning [ William 07 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Timi Limi

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199198886783

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim Byström

Vad är ditt discord namn? Timi Limi#1447

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Dan. under min under min uppväxt så blev jag väldigt mobbat i skolan och utanför skolan på till exempel Hockey träningar. jag har 2 vänner de hete Alexander och Lukas
de är tyvärr död de blev också mobbade så en hoppade från ett berg och den andra sköt sig själv. Jag har alltid vilja hjälpa folk. Därför vill jag bli Polis. jag bodde i en vanlig familj mina föräldrar var skilda och min pappa fick jag inte träffa för han var alkoholist men min mamma försökte uppfostra mig bra. Just nu är jag ganska
fattig och bor med min mamma. Min mamma hade ett mindre bra jobb så att hon inte tjänade så mycket pengar. Jag hade svårt i skolan och när jag fick läxor hemma så kunde inte min mamma hjälpa mig då hon var tvungen att jobba och tjäna pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag Kommer att bidra med en Bra Rp. och har jag ej varigt medborgare i staden då vill jag ta mitt liv till en nästa nivå. Och att jag vill prova på något nytt. Jag har spelat lite och jag vill vara medborgare / medlem för att det är en bra server. Jag vill med spela på en Rp server som är bra så jag ansöker hit nu

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att spela den karaktären jag har valt att bli och även kan jag bidra med skit bra rp för jag brinner för den och även så kan jag bidra med bra, roliga och långa scenario och så kommer jag inte bryta mot reglerna på servern och jag kan reglerna så det är lugnt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alla ska ha kul på ett scenario. ingen ska spela roleplay för att vinna. Om motståndaren vinner så ska jag spela med.

Hur hittade du Unive? Jag hittade dem i genom att kolla på en person på Twitch som speladr Unive. Så jag tästade och var skit roligt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka