Nekad Timhansson | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Timhansson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120324751/

Ditt Hex-ID: Hex-ID: 11000014525188f

Vad är din discord tagg? Willeee#0440

Vem var det som bannade dig? Albin

Hur lång tid var din ban? 2 dagar 22 timmar 45 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råka slå en securitasvakt när han hållde i maizena skulle slippa mig så tryckte jag på fel knapp och då så jag råkade slå honom istället och det är hemskt ledsen över

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag läste på Twitter att det skulle vara bilträff på båt bolaget så jag menar nu kompis bestämde sig för att åka ner och kolla att du tar med min svarta över sju och så åkte vi ner och det var väldigt mycket folk Det var kanske fem-sex stycken securitasvakt då och kanske tio stycken av privatpersoner som ägde sina bilar och stor visa upp vad de har för bil och jag kör parkera min bil öppnar Alla dörrar och får du se lite coolare ut och sen så hoppar ut ur bilen och sen så gick jag och farmor börjar prata med varandra och jag tryckte fel knapp och då råkar slå en securitasvakt att jag skrev ioc att det var nice klick och att jag är hemskt ledsen över det att de struntar i det och kokt av andra personer som så att jag skrev nyss lik att de förstod min situation men de psykakuten trakterna skiter i vilket och de var så sura och sen så skulle du köra mig till polisstationen för att ge mig bättre att sätta in i fängelset och då så kör Mina kompis efter eller inte kompis med en kille som jag träffat en gång tidigare Och då så råkade akuten sagt om jag kör på hans bil och så kul att vakterna råkade inte på några krav alls att jag gjorde det sen var jag utanför bilen så de långt in my bagageluckan som jag trodde att de skulle göra för det brukar jag alltid göra om jag är lite rädd över att du skriver man slush me ligger han i baksätet de struntar de gjorde sen kör runt polisstationen och skulle säga till mig Dom sprang runder med mig jättelänge kanske tio minuter en kvart och så frågar jag om de kunde släppa mig men det ville de inte Och sen så sprang de ut till sin bil och sen var i deras bil så satte de in mig och sen så tar de ut mig och så så kan du vara snäll att släppa mig och då slipper de Mallorca Slå han igen Jo det var inte meningen att jag lovar jag lovar det var inte meningen jag är hemskt ledsen över det kommer aldrig hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har inte jag har kunnat bara lyssnar kvar på dem och säga lång tid tar ett tag innan de hade släppt mig och bara tagit det lugnt räkna till tio typ Och sen så sitter lite i situationen och bara lyssnar på vad de säger Och sen så inte att det var någon säger om saker som de har ju om de kör på dem eller dom gör någonting annat bara skita i det och fast det är på skador även om de krockar eller vad de gör och jag är hemskt ledsen över vill verkligen inte att detta skulle hända men jag hoppas verkligen att kan få en chans till

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Gör det inte behövs det så nära Securitas vakten jag hade kunnat stå kanske lite B for men ändå kört på dom jag hade bara kunna lyssna på dem de bara varm sa att jag hade inte behövt säga någonting jag låser hade kunna hjälpa er på skolorna i ändå även om de körde krockar och det gjorde jag ju på skadorna och sen om någon annan som är dumt att skita i det liksom att det inte blir sur på det och sen om du har väl att sätta in med fingret så att låta De sätter in my fingers inte jag Vårsta scenarium utav

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja lyssna på vakt och vad de säger bara lyssna vad de säger att följa Dessa regler och sen om de skulle vilja sätta in mig Så de får du göra det och att jag inte skulle typ sagt någonting de gjorde ju inte så riktigt heller Jag sover bara de skulle släppa mig typ Ja sen bara typ lyssnar Ja det var inte meningen att slå honom att jag hade råkat Slå han såg du inte det har hänt och att han kanske skulle kolla att det är så sen chatten att jag skrev att det var nice lik istället för Värsta grejen av det men jag är hemskt ledsen att det hoppas verkligen att få en chans till

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka