Nekad Timdp | Medlem ansökning [Nilsis] [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Timdp

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198808720808/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim Svensson

Vad är ditt discord namn? timdp#2823

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Han heter Måns Johansson och är en 28 årig man från Norge som nu har invandrat till Unive City. Dock är Måns föräldrar svenska så han pratar flytande svenska. Måns stora intressen i livet är bilmotorer, sjöfart, fotboll och innebandy. När Måns var 12 år hade han en vän som hette Rasmus Hägeryd. Rasmus dog tyvärr i en trafikolycka och detta gjorde så att måns började bry sig om säkerhet. detta innebar att Måns började en karriär inom säkerhet på Volvo Trucks AB. Måns personlighet är att han är en glädjespridande och glad individ. Ett av hans stora mål i livet är att hjälpa så många människor som möjligt. Måns vill gärna jobba med säkerhet som ordningsvakt, polis eller liknande jobb. Måns såg ett avsnitt av tunnelbanan och blev inspirerad att bli ordningsvakt vilket i sin tur ledde till att Måns flyttade till Unive City. På fritiden utanför jobbet gillar måns att fixa med bilar och kolla fotboll som är hans största intressen i livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag anser att jag är en Positiv Role-Player som kommer att bidra till ett bättre klimat på Unive Role-Play Server. Jag har Role-Playat på flera olika servrar så är erfaren inom ämnet. I verkligheten jobbar jag på Volvo Trucks AB vilket även har gett mig förutsättningar för att kunna prata/samverka med olika sorters människor med olika sorters bakgrunder. Förhoppningsvis kan jag även göra Role-Play upplevelsen mer realistisk på Unive för det är något jag anser är viktigt för ett bra Role-Play Klimat. Jag jobbar även endast halvtid på mitt jobb vilket betyder att jag kommer att kunna vara väldigt aktiv på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har även många vänner som spelar på servern och de tror också att jag kommer göra ett bra jobb. Kommer även att bidra till ett roligare klimat för att jag är en rolig person enligt många. Jag kommer bidra till ett seriöst klimat på servern då jag anser att lallande lätt kan förstöra RP. Som securitas ordningsvakt kommer jag även bidra till ett säkrare och mer seriöst role playande inom både Securitas och på måns fritid.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda sidorna ska ha en bra upplevelse och att man ej ska vara självisk och att man själv ej bara ska tycka att scenariot ska vara roligt. Kort sagt så betyder det att man ska spela så att motparten ska tycka att det är ett roligt scenario även om de kanske inte vinner det.

Hur hittade du Unive? Jag har vänner som spelar och spelat på servern som har rekommenderat mig att börja spela på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka