Nekad Tim321 | Medlem ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim321

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199014427897/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? ✪TIM✪#4845

Vad är ditt födelsedatum? 23 November 2004

Berätta om din karaktär. Abdi Kadir. han är 22år, Han hade en ganska tuff uppväxt för alla hans vänner var fattiga så de drogs tidigt in i kriminaliteten men han försökte hålla sig borta från den, men han lärde sig massa dåliga saker av hans vänner så han är inte helt okunnig om hur man tjänar pengar snabbt och farligt. Skulle det bli att han akut måste få pengar så har han kontakter som kan fixa jobb till han, men han vill helst inte vara inblandad i kriminaliteten. Abdi har inte gått i skolan så han kan inte engelska mm utan bara svenska. Abdi gillar att prova nya bilar köra bilar och allt som har med bilar att göra. Det positiva med han är att han vet hur man meckar med bilar, Hans pappa och farfar ägde förr en stor bilverkstad så det är därför han har erfarenhet. han vet hur man ska prata med personer och han är väldigt snäll och omtänksam när han vill. Ibland kan han bli aggressiv när nån tillexempel skriker på han. Några negativa saker med han är att ibland när han meckar så gör han det lite slarvigt så det blir helt fel. Abdi är öppen av sig och gillar att träffa nya människor och vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra till bra rp, Jag kan rpa bra. Jag har många vänner i servern som är medlemmar så det hade varit kul om jag osså blir det. Jag kommer aldrig bryta mot serverns regler och kommer skriva /report såfort jag ser nån lallare. Jag kommer aldirg spamma i report mm

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Då jag sett på Youtubes och twtitch streamers och servern värkar ha hög rp nivå och den verkar allmänt rolig. Sen säger mina vänner att den osså är bra.

Hur hittade du Unive? Sökte runt lite på internet och har sätt på twitch och yt och den värkar rolig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Spela så verkligt som det bara går. men ändå med ha skoj och nöje. Många personer gör
bara som de vill utan utrymme för scenarios och många som spelar enbart för pengar. Skulle aldrig spela för pengar och makt utan spelar för seriös och rolig roleplay.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att lära känna nya folk, bidra till bra rp, att ha det roligt. ett annat mål är att bli bilförsäljare eller att vara kriminell då min karaktärs barndom var kriminell.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? inte just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka