Nekad Tim200300 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim200300

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? norenlinus

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Olsson och har precis fyllt 22 år! han har haft en jobbig uppväxt i sina tidigare dagar då hans mamma jobba med städerska och hans pappa var bara hemma och gjorde inte ett skit. Sen tidig ålder börja kalle snatta sen gick det vidare till att sno bilar till slut var det rån och kalle sitter kvar i den skiten en idag för att kunna hjälpa sin mamma så allt börja han ville var bara hjälpa sin mamma lite men till slut spåra det han hitta kontakter som var groftkriminella sätt inne för mord och skit det ledde till att kalle fick vapen! Kalle strunta i skolan helt han hade - i alla ämnen och han mamma grät. När kalle var 16 blev han flyttad till ett HVB i dalarna i 6 månader men när han kom ut så började han igen för han visste ju inget annat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med god rp och ser jag server fel kommer jag klippa sen gå till en staff och se vad som händer för det blir roligast om alla följer reglerna och då blir rp bra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska låta båda parterna vinna ett scenario och att man inte bara tänker på att vinna själv och båda ska tycka det är kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM NLR SUNTFÖRNUFT COMBAT LOGGING. Rdm är att man tex går och slår ner nån helt utan anledning. NLR om du har dött kan du inte minnas nåting vad som hänt. Suntförnuft att du ska värna om ditt liv och tänka lite verkligt tex det är inte rimligt och ha vapen på torget. Combat logging är om du stänger av när du dör för ingen ska ta dina grejor.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat fivem i 2 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka