Antagen Tim super | Ansökan till Servervakt [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim super

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad heter du på discord? Swiper2

Vad är ditt Hex:ID steam:110000132004b43

Ange ditt födelsedatum 16 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 16:45-20:00
tisdag: 16:45- 20:00
onsdag: 14:45- 20:00
torsdag: 16:45- 20:00
fredagar: 14:45- 20:00
lördagar: 10:00-00:00
söndagar: 10:00-00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag varit medlem i 1 månad men har spelat unive i 3år men jag kom tillbaka för 1månad sen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har varit bannad 3 gånnger https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&insightstoken=bcid_RI-YTHdTGMwIKYkk89X3as8PbDDB1JxrQ6I*ccid_j5hMd1MY&form=SBIIDP&vsimg=https%3a%2f%2fwww.bing.com%2fimages%2fblob%3fbcid%3dRI-YTHdTGMwIqxcxoNWLuD9SqbotqVTdP6c&iss=SBIUPLOADGET&sbisrc=ImgPicker&idpbck=1&sbifsz=995+x+172+%c2%b7+35.29+kB+%c2%b7+png&sbifnm=Sk%c3%a4rmbild+2025-08-11+122234.png&thw=995&thh=172&ptime=13&dlen=48176&expw=995&exph=172&selectedindex=0&id=242312893&ccid=j5hMd1MY&vt=3&sim=11&cal=0&cab=1&cat=0&car=1

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En severvakt har ett stort ansvar att hålla koll vad som händer. En servervakt måste banna alla som lallar de ska också hjälpa till
Folk som rpa seriöst genom att banna de som joinar och förstör. För annars om det inte fanns servervakt som bannar de som lallar skulle serven nästan vara fullt med lallare och det skulle förstöra för de som rpar seriöst. Servervakter bör även se till att det ej ligger vända bilar i sin närhet då det kan verka lite oseriöst och orealistiskt bland spelarna på servern. Därför har servervakterna ett kommando som är /dv för att enkelt kunna ta bort onödiga bilar omkring en. Det är även viktig ifall det är en ny spelare som är ice medlem att man ska lära personen rpa för persoen kommer ksk inte veta varöfr jag kickar så det man kan gjora inann är att skriva till personen att hen måste tänka på den saken som hänt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har spelat på Unive ungefär ett år och vet ganska mycket . Jag vill bli server vakt på grund av jag vill hjälpa till att hålla serven ren så att det inte finns några lallare. Andra är jag vill förenkla arbetet för de högre staffsen. För det tredje är att jag vill hjälpa till i servern och göra alla en bättre rp upplevelse. Jasg har varit staff/helper och har mycket koll sen avgick jag pga hade inte tid men nu har jag tid och känner att jag vil bli sv igen och sen ksk staff. Jag har mycket erfarandheter inom sv och vet hur man hanterar själva rollen eller vad man ska säga. Jag har även varit staff innan. Jag vill hjälpa lite sm,ått få bort lallarna från server dem som är på unive inte för att rpa utan för att lalla.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att man abusear sina roller mot en person eller fler som man kanske är arg på dem så använder du dina perms till att banna personen eller kicka personen. SV-abuse är att man abusear sina roller och till exempel revivear sig själv för att man ej orkar rpa eller att man använder toggleid i scenario. //TIM

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka