Accepterad Tim... | Medlem ansökning [vossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tim...

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? timpelimpan10#4411

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rolf Holm och är 37år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad, snäll, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Rolf Holm och är 37år gammal han föddes i Sverige. Rolfs bakgrund har varit stökig redan i ettan så hamnade han i mycket bråk och hatade skolan redan då. Och i tvåan blev de värre han hamnade då i mycket slagsmål och sådant och hans föräldrar trodde att han hade adhd så dem kollade de i stockholm och han hade högsta graden av adhd. Men när han fick medecin för de lungnade skolan ner sig tills i 7an... När han började högstadiet i 7an var allt bra tills några i 9an frågade om han ville tjäna pengar för dem visste att han var enkel att muta till att göra saker så han sa självklart ja. och dem sa att han skulle gå med en väska till en adress och där skulle han få pengar som han skulle ge dem... Men när han kom dit så tog dem väskan och gedde inga pengar han frågade varför och dem sa att dem redan hade betalat dem i 9an så Rolf trodde på de och for darifrån nästa dag kom dem i 9an och frågade vars pengarna var och han sa att dem redan hade fått pengarna men dem sa att dem inte hade fått pengarna och dem blev väldigt arga och hotade han och misshandlade han så grovt att han var tvungen att hamna på intensiv vården efter han hade återupphämtat sig från de så flyttade dem från stockholm och började jobba på en bilfirma men sedan blev han 37 och ska flytta hemifrån så han ska flytta till unive och Rolf vill börja jobba på unives bilfirma och få ett bra och skyddat liv och skaffa en fin lägenhet att bo i.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion. Och kommer vara aktiv och bete mig bra. Och kommer följa alla regler. och göra så alla har det kul och roligt. Och kommer ha realistiskt rp och bra rp. Och kommer göra så alla har bra kvällar och dagar inne på Unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man gör ett bankrån tillexempel ska du alltid spela för motpartens vinst. SÅ om polisen kommer kan du någon-gång bli tagen för då blir de ju kul för alla för då kan ni ju ha en rättegång och allt och de är ju kul rp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag vart bannad och har lärt mig att tänka före man gör vissa saker för annars blir de konsekvenser.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? OOC Är förbjudet det betyder att du tar information från discord eller någon annan plattform. Cop baiting betyder du börnar tillexempel framför polisen och drar darifrån för att försöka bli jagad. Och jag kan alla regler till 99% För jag har läst reglerna och spelat här förut så fattar dem reglerna.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har adhd

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka