Accepterad Tim... | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim...

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? timpelimpan10

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Abdi Nilsson och är 24år gammal. Han föddes i Irak. Hans barndom var tuff hans föräldrar var alltid fulla och slog han så han gömde sig alltid inne på sitt rum men dem kom alltid in och slog han han fick mat två gånger i veckan för dem köpte sprit för alla pengar. Han gick skolan men han vart mobbad hela tiden och hade inga kompisar. Han hade en katt som han älskade väldigt mycket men en dag när han kom hem hade hans pappa tagit ut ilskan på kattet och där hittade han den ijählslagen.

Då blev han väldigt ledsen och sprang in på sitt rum och gick inte till skolan nått mer. Men plötsligt en dag hörde han en smäll och en till och en till. Sen hörde han skrik och massor med vapen skott då fattade han att de var krig. Han sa inte till sina föräldrar att han drog han tog sitt passport och drog till Sverige. Väll på planet drömde han om ett Jobb som bil mekaniker. När han väll var i sverige fick han sitt drömjobb och började jobba på vianor. Tillslut hade han nog med pengar att köpa en lägenhet där inredde han den med det som behövs. Hans intressen är bilar och laga och göra om dem. Men efter ett tag flyttade han till Unive Staden och hyr ett motell rum nu väntar han på att få sin dröm i uppfyllelse att få jobba som bil mekaniker......

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion. Och kommer vara aktiv och bete mig bra. Och kommer följa alla regler. och göra så alla har det kul och roligt. Och kommer ha realistiskt rp och bra rp. Och kommer göra så alla har bra kvällar och dagar inne på Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man gör ett bankrån tillexempel ska du alltid spela för motpartens vinst. SÅ om polisen kommer kan du någon-gång bli tagen för då blir de ju kul för alla för då kan ni ju ha en rättegång och allt och de är ju kul rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? OOC Är förbjudet det betyder att du tar information från discord eller någon annan plattform. Cop baiting betyder du börnar tillexempel framför polisen och drar darifrån för att försöka bli jagad. Och jag kan alla regler till 99% För jag har läst reglerna och spelat här förut så fattar dem reglerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat rp på andra servrar förut så vet hur man rpar bra. och har spelat härförut men råkat lämna dc... Så jag kan rpa.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Om jag är hungrig kan jag bli sur enkelt. annars tror jag inte de är nått mer

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka