Nekad Tim... | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim...

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Timpelimpan10#4411

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Ture Knutsson är en unik karaktär, han är en man på 27 år som kommer från Norrland och har nyligen flyttat in till storstaden och är väldigt förvånad över hur människorna där beter sig. Ture är en väldigt snäll person men kan vara lite grov i munnen till och från. När han blir konfronterad över något är den naturilga instinkten att skylla ifrån sig. Ture tror att han kan allt men i verkligheten är det mesta bara skitsnack och det förstår dom flesta runt om honom. Han håller sig till gamla bilar men är väldigt intresserad av dom nyare bilarna som andra åker runt i, han kallar dom för `rymdskepps bilar` och tror sig veta allt om dom men i andra öron låter det bara som massa babbel och man förstår att han inte har en aning vad han snackar om.Man får ofta höra berättelser om hur det var i Norrland och hur dom är riktiga män där jämfört men folk i storstaden. Jakten är en stor del av Tures liv och han brukar ofta försöka få med folk upp till bergen för att jaga fågel coh hjort. Dom gånger han får med folk är det ett totalt fiasko, Ture försöker visa hur man hur man ska jaga men han framstår bara som en stor idiot då han bara skärmmer djuren. Han berättar alltid i början av jakten hur man ska ta sig fram till djuret för att sedan döda det på bästa sätt. Ture luckas oftast inte döda några djur men när andra lyckas blir han arg och berättar hur dåligt hur dåligt gjort det va eftersom dom gjorde fel på så många sätt.Ture försöker ofta få kontakt med dom populära i samhället och brukar ofta lyckas men han är mer där som en underhållande då dom inte anser att han kan tillföra något vettigt då han inte är den vassaste kniven i kistan. Fatt sammanfatta så är Ture en väldigt snäll men smått efterbliven person,han tror sig kunna allt och lite till men så är inte faller i verkligen, Folk ser honom som väldigt rolig och vill ofta vara runt honom för att få sig ett par skratt efter göra narr utav honom. ture hade bidragit med glädje och bra jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp roliga rp scenarion och bra rp. och lära känna nya kompisar ha kul och leva livet på unive. Och många roliga scenarion såklart och bra och erfaret rp från min sida.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man har rånat en butik flera gånger och alltid klarat det då har man inte spelat för mot partensvinst. Man behöver alltid inte vinna själv de blir inte kul för nån då i verkligheten hade du inte klarat av samma sak hela tiden så man ska tänka på det i scenarion att man inte alltid behöver vinna själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått en regel är NLR de betyder att om du dör på något sätt får du inte komma ihåg vad som hänt tillexempel om någon skjuter dig kan du inte ge hämnd direkt efter du lever igen. COP BAIT betyder att du försöker göra grejer så polisen jagar dig tillexempel sladdar eller börnar framför dem och de hade ju ingen gjort i verkligheten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rollspelat väldigt mycket så jag har mycket erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag har inget att berätta om som skulle vara revelant.

Nekad. Plagiat. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka