Accepterad Tim... | Medlem ansökning (Amkic)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim...

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Timpelimpan10#4411

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Ahmed och är en man i runt 20 års ålders som gillar att reparera fordon men främst motorcyklar. detta är Ahmed främsta och största intresse men sedan har Ahmed också en väldigt stor och fin familj och han har en fru som heter juli som är 2 2 år gammal sedan har han 2 barn en som heter paul och är 1 år gammal detta är det som paul lever för och Ahmed älskar dom mer en allt. sedan har Ahmed också en hund som heter haddock. haddock är en rottwailer som är en vakthunds ras och detta följer han upp väldigt bra då haddock vakatar axel väldigt mycket men också axels familj. Ahmed har haft en tuff uppväxt och detta är för att när Ahmed började på högstadiet blev han grovt mobbad av ett kompis gäng som också gick på högstadiet där Ahmed gick det som hände var att de slog, kissade, kränkte och sparkade på Ahmed dagligen så axel bestämmde sig för att börja på kampsport (mma) för att kunna försvara sig. efter 1,5 år av träning och mobbning mot Ahmed så var han äntligen tillräckligt stark för att kunna försvara sig så när ett sommarlov var slut så kom dom som mobbade han och skulle börja igen och de börja med att kränka han sen skulle de slog honom men det gick inte så bart då Ahmed gjorde en manöver och bröt han som var "ledare" över kompis gänget. efter detta slutade Ahmed vara mobbad och blev respekterad istället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att ha en hög rp nivå att få scenarion så bra och verkliga som möjligt. Jag kommer även att vara uppmärksam och rapportera allt jag ser som man inte får göra enligt reglerna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man behöver tillexempel aldrig vinna ett krig ett gäng krig ibland måste man låta andra vinna du kan inte bara vinna själv hela tiden.

Hur hittade du Unive? Folk har tippsat om Unive. Och jag har sett den på fivem så då tänkte jag att jag vill börja kö på denhär servern. Och jag har hört mycket bra grejer om rpet och alla känns schyssta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka