Nekad Tim Karlsson | Whitelist ansökning [Jallajiiääpp][Dansken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198288112647/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim Karlsson

Vad är ditt discord namn? Karlsson#9809

Vad är ditt födelsedatum? 18 November 2002

Berätta om din karaktär. Tim är en karaktär som är född i Los Angeles 1975, han rullade med Biggie & Tupac i sina dagar, när Biggie Smalls & Tupac Shakur gick bort blev han kvar med dem kvarstående grabbarna i Grove Street. Det gick år, men han lyckades ta sig ur levande ur hans före detta liv. Nu rör han sig framåt mot nya möjligheter. Karaktärens intressen är självklart bilar, träffa nya människor och leva livet till max med alla möjligheterna i Multistaden. Karaktärens känslor är hårda, men väldigt godhjärtad emot andra människor.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill jätte gärna få bli en del utav eran framgång med Servern, och ta del utav möjligheterna som finns. Jag personligen hoppas att jag blir accepterad för att jag vill spela seriös roleplay, och ha väldigt roligt med alla medlemmarna som har tagit sin tid att bli en del utav Servern. Är en kille som spelat mycket roleplay tidigare under året och tar en stor del utav min tid att spela seriöst och spela under REGLERNA då jag tar det så seriöst som det går & har sätt att dem andra också gör <3

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har sätt er överallt, youtube, twitch & bla tiktok. Jag som har spelat mycket RP senaste året vill jätte gärna ta del utav att vara medlem och spela. Har sätt att medlemmarna tar det seriöst och det är det jag respekterar mest med RP servrar, och förstås staff som tar tiden till att bygga upp ett bra Community. Som sagt, vill jätte gärna ta del utav eran framgång på servern och spela seriöst och förstås under reglerna. Men viktigast utav allt är att ha roligt och använda sin fantasi.

Hur hittade du Multistaden? Spelat FiveM mycket, har kollat på youtube & bla streamers som spelar på er server under en lång period & fick äntligen tiden ledig att ansöka.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel på eran server är att ha roligt, spela under reglerna och framföra seriös rp med era medlemmar. Att ta del utav er framgång och inspirera era nya medlemmar som jag själv är & jag vet garanterat att era medlemmar kommer göra desamma med mig <3

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har enbart kört RP på FiveM och serverna är bla mestadels FiveDPRP, liten server med ett bra community. Och sedan en Amerikansk server vid namn Los Scandalous RP, där man fick betala för att spela.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top