Nekad tim jk78 | Medlem ansökning - [BING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

tim jk78

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199240744660/

Vad är ditt namn i verkligheten? tim

Vad är ditt discord namn? john rp58#2886

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2010

Berätta om din karaktär. john karlsson födes 1957 på örnskölds vik sjukhuse hans mamma do när han vart två månader och när han var 5 år så började han tröst äta för att han mamma är död och hans pappa jobade som postnord så han kommer att joba som postnor i några dagare men han är ganska snäle och pålitlige men han gilare och köra bil och han har en lite konstig töst han vile verkligen joba som polisen senare och att gilare väldigt mycket bilare och gilare att äta han gilar väner och han ville starta ett nyt live på den här servern han kommer aldrig gjöra nåt kriminelt typ som att råna en butike men han kommer nog ska fa lite olagliga bilare eller typ ett slag trä.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vile ha en bra server och att jag har tidigare rp farenheter av rp och så ville jag hjälpa servren så mycket det går typ rekomerndera väner att köra på den och att skafa ped till min karaktäre så jag kan ha den guben jag vile. och att jag ska rp så bra jag kane och börja få konatkter så folki vet vem min karaktäre är.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att försöka gjöra så bra rp som möjligt på server och att få mycket konkater på servern och få ett bra jobb och många kontakter och börja streama på servren om jag blir medlem och att skafa så bra bilare som möjligt och rp så bra jag kan

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska ha kull i ett skenario och att det inte ska bli så tråkigt.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive av en kompise och lite av youtobe

Nekad, utveckla "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Tillbaka