Accepterad Tim Hansen | Ban överklagan [ SecretM ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim Hansen

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/timerbest123/edit/info

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Timmm

Vad är din discord tagg? Timmm #5534

Vem var det som bannade dig? Tilda

Hur lång tid var din ban? 9 dagar 23 timmar 40 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Lall. ~Tilda. Återstår: 9 dagar 23 timmar 40 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Enligt hon som bannade mig så var det för jag spelade för hög musik.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar hade en bilträff vid torget. Vi spelade musik, supade och sladda som man brikar göra på en bil träff. Jag hade på musik som alla där ville ha. Så fort jag stängde av musiken så sa någon att jag skulle sätta på igen. ingen klagade. Det gjorde stämningen på en träff. Efter det blir jag bannad för lall.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. En felaktig bann. Vi spelade musik. Men det är ej LALL, vi gjorde ett riktigt bra rp scenario där vi hade en bilträff med musik och supade med musik osv. Tråkitigt att hon ska banna mig mitt i det. Inte ofta det här händer. Enligt support tilda så skrev hon i chatten sänk musiken. Man kan inte heller räkna med att jag ska kolla i chaten hela tiden. Man kollar där när man vet att man har gjort något dumt som jag har ej gjort. Jag rpa och hade kul. Du hade kunat kicka där det stor stäng av musiken. Fast jag fattar inte varför jag inte får spela musik. Ingen klagade. Och hon skrev i chaten att sänk musiken vilket jag gjorde jag byte från eraped till en norsk låt... Sen ska man aldrig heller banna äni ett scenario. Men Tilda som är support som bannade mig tycker att detta inte är ett scenario. Men då har jag en fråga. Vad är ett scneio då. Bara skottlossningar. Det här är pinsamt.
Jag menar så fort jag stängde av musiken så ville alla att jag skulle säta på den igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad cirka 7 gånger och jag har tagit lärdom av alla mina bans.

Till exempel på en bann var när jag var ny på den här server. Då gick jag fram till en random person och sa att jag var ny i servern man ska istället säga jag är ny i staden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa sänka musiken ännu mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa att man ska ej spela för hög musik

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top