- Meddelanden
- 89
- Reaction score
- 16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/timerbest123/edit/info
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: wadwdada
Vad är din discord tagg? Timmm #5534
Vem var det som bannade dig? Tilda
Hur lång tid var din ban? : 9 dagar 18 timmar 2 minuter
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Grov powergaming, Snor tjänstefordon ~Tilda. Återstår: 9 dagar 18 timmar 2 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag krockade med än bil och då ska man lägga sig ner och skådespela sig att man har ont. Men på min skärm så låg jag ner och skådespelade. Men jag gjorde det nog på för kort stund. nästa gång ska jag ligga på backen längre. Jag var väldigt stressad då jag hade polisen som var efter mig då jag var efterlyst och fick panik. Jag fick lite som en blackout. Jag ångrar det jätte mycket. Sedan tog jag polis bilen då min bil gick sönder. Jag ville göra ett roligt scenario om det men det blev tvärtom. Dumt av mig. Ångrar det mycket.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade en polis som jagade mig då jag var efterlyst sen innan. Jag råkade krocka. Jag läger mig ner en på marken och skådespelar en liten stund. Sedan när jag får möjlighet tar jag en polisbil och sticker där ifrån.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban. Jag står på vad jag har gjort och har lärt mig att ej göra om det.
Hur många tidigare avstängningar har du? 7
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad cirka 7 gånger och jag har tagit lärdom av alla mina bans.
Till exempel på en bann var när jag var ny på den här server. Då gick jag fram till en random person och sa att jag var ny i servern man ska istället säga jag är ny i staden.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa mer skadad och inte vara så stressad så man prioterer regler först. Jag skulle också inte ta polisbilen. Det kommer ej att upprepas.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ej får ta polisbilar.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: wadwdada
Vad är din discord tagg? Timmm #5534
Vem var det som bannade dig? Tilda
Hur lång tid var din ban? : 9 dagar 18 timmar 2 minuter
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Grov powergaming, Snor tjänstefordon ~Tilda. Återstår: 9 dagar 18 timmar 2 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag krockade med än bil och då ska man lägga sig ner och skådespela sig att man har ont. Men på min skärm så låg jag ner och skådespelade. Men jag gjorde det nog på för kort stund. nästa gång ska jag ligga på backen längre. Jag var väldigt stressad då jag hade polisen som var efter mig då jag var efterlyst och fick panik. Jag fick lite som en blackout. Jag ångrar det jätte mycket. Sedan tog jag polis bilen då min bil gick sönder. Jag ville göra ett roligt scenario om det men det blev tvärtom. Dumt av mig. Ångrar det mycket.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade en polis som jagade mig då jag var efterlyst sen innan. Jag råkade krocka. Jag läger mig ner en på marken och skådespelar en liten stund. Sedan när jag får möjlighet tar jag en polisbil och sticker där ifrån.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban. Jag står på vad jag har gjort och har lärt mig att ej göra om det.
Hur många tidigare avstängningar har du? 7
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad cirka 7 gånger och jag har tagit lärdom av alla mina bans.
Till exempel på en bann var när jag var ny på den här server. Då gick jag fram till en random person och sa att jag var ny i servern man ska istället säga jag är ny i staden.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa mer skadad och inte vara så stressad så man prioterer regler först. Jag skulle också inte ta polisbilen. Det kommer ej att upprepas.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ej får ta polisbilar.
Har du läst våra regler? Ja