Accepterad Tim Hansen | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim Hansen

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/timerbest123/edit/info

Ditt Hex-ID: 11000013ea407b6

Vad är din discord tagg? Timmm #5534

Vem var det som bannade dig? Network19

Hur lång tid var din ban? 2 dagar 17 timmar 41 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? onnection rejected by server: Du har blivit avstängd för: lalla ~Network19. Återstår: 2 dagar 17 timmar 41 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag lallade. Vilket är ett väldigt allvarlig ban då det förstör servens rp nivå rejält. Jag hade en tjej karaktär. Redan bara på karaktären var det lall. Då karaktären ej såg så värklig ut uyan såg rolig och konstig ut. Sedan började jag säga lalliga saker som mjara osv. Ångrar det sjukt mycket och kommer inte att göra om det. Jag erkänner det jag har gjort och kommer istället att ta lärdom om det då det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade gjort en nu karaktär. Karaktären var en kvinna. Jag spawnade in i torget och så började jag säga mjaraa och säga lalliga saker. Sedan blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt bann. Det var jag som gjorde fel och detta ska ej upprepas.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad cirka 8 gånger. Jag har tagit lärdom av varje ban jag har fått. Kommer även att göra det denna gång.

exempel på bann var när jag var ny i servern då gick jag fram till en ingame och sa "jag är ny i serven". Istället ska man säga "jag är ny i staden"

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. För det första är att jag borde inte ens göra en sådan karaktär, inte ens komma tanken på att göra det. Karaktären såg i alla fall inte så proffsig ut. Utan mest lallig i ansiktet osv. Istället så skulle jag ha gjort ett mer proffsigt ansikte/karaktär som ser seriös ut. Andra är att jag sprang runt med konstig röst och sa lalliga saker. Istället hade jag kunnat ha normal röst och inte säga knotiga ljud utan säga saker seriöst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen. 1 göra seriös karaktär. 2 Inte säga lalliga saker. 3 ha normal röst. 4 Inte säga konstiga saker. 5 säga seriösa saker.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka