Nekad Tim Hansen | Ban överklagan [liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tim Hansen

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/timerbest123/edit/info

Ditt Hex-ID: 11000013ea407b6

Vad är din discord tagg? Timmm #5534

Vem var det som bannade dig? LIAM

Hur lång tid var din ban? 0 dagar 22 timmar 57 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: skickar 600 sms till meconomen ~LIAM. Återstår: 0 dagar 22 timmar 57 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag spammade meconomen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min bil hade gått sönder. Var då arg då min bil gick sönder typ precis efter den hade blivit lagad. Så jag skickade ett sms till meconomen och dem svarade ej. Då blev jag ännu argare och började spamma vilket var riktigt dumt. Ångrar det jätte mycket och det kommer inte att upprepas. För jag skulle inte själv tycka det vore så kul om jag blev spammad. Plus så kommer det fler merkonomer när det igentligen räcker med att en kommer. Vilket slösar tid för mekonomen då det är fler som behöver laga sin bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var är rätt ban. Jag erkänner och står för det jag gjort. Det kommer som sakt ej att upprepas.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad cirka 8 gånger. Jag har tagit lärdom av varje ban jag har fått. Kommer även att göra det denna gång.

exempel på bann var när jag var ny i servern då gick jag fram till en ingame och sa "jag är ny i serven". Istället ska man säga "jag är ny i staden"

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja för det första inte blivit så arg när jag krockade och inte ta ut det med att spamma meconomen som ska hjälpa mig. Istället för spamma så skulle jag skickat ett sms

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja verkligen att inte spamma det blir inte bättre :)

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka