Accepterad Tim Hansen | Ban överklagan (Leon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim Hansen

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
16
Användarnamn: Tim Hansen

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/timerbest123/edit/info

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Tim Hansen

Vad är din discord tagg? Tim Hansen#5534

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: fearrp. Återstår: 2 dagar 23 timmar 42 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För vårt gäng crips och shottaz blev rånade. Dem kallade oss hundar och vi spelade med och sa woff woff fast oseriöst och vi skrattade. Då blir det fearrp eftersom dem hade uppe vapnet och då ska man vara rädd. När vi då skrattade och sa det oseriöst blir det som om vi inte är alls rädda. Alltså blir det fearrp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vårat gäng crips och shottaz fick order att vi skulle följa efter en bil. Vi följe efter bilen och det slutade med att vi alla blev rånade. Dem la in oss i deras gäng hus och kallade oss hundar. Vi allla spelade med och sa woff woff fast oseriöst och vi skrattade. Sedan sköt dem oss alla.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt bann. För att när dem rånade oss sa dem att vi var hundar. Då spelade vi med och sa woff woff fast väldigt oseriöst och medans vi skrattade. Då blir det ju fearrp. Man ska istället spela rädd och då inte säga det osäriöst och skratta utan man ska spela rädd som i verkligheten och dem hade ju pistolerna öppna också. Exempell om någon rånar dig i verkligheten och har pistolen öppen är man ju liv rädd och skrattar inte utan är bara tyst och gör som dem säger.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad cirka 6 gånger och jag har lärt mig väldigt mycket av alla mina bans. Exempel när jag var ny i denna servern sa jag att jag är ny i servern man ska istället säga att man är ny i staden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat spela mer rädd och kanske inte säga woff woff fast att dem sa att vi var hundar och ifall jag skulle säga woff woff ändå hade jag i alla fall kunnat säga det mer seriöst och inte skrattta om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att när man blir rånad ska man spela sig livrädd speciellt när dem har pistolerna öppna.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka