Accepterad Tim Hansen | Ansökan till servervakt [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim Hansen

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
16
Användarnamn: Tim Hansen

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2005

Vad heter du på discord? Tim Hansen#5534

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Försöker vara så aktiv som möjligt på servern.
På vardagarna spelar jag ca 2 timmar.
På helgerna får jag spela hur mycket jag vill.
Det här beror också på om jag har andra saker att göra IRL som plugga eller träning osv.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är en väldigt aktiv spelare och vill att servern ska förbättras och få en sådan bra rp som möjligt så det blir så roligt som möjligt för alla. Jag vill också bli servervakt för att kunna hjälpa till mer i servern och så att staffs får mindre jobb att göra. Jag har spelat länge på servern och har bra koll på reglerna och ser lätt om någon gör något fel. Till exempel om någon bara lallar runt som vissa gör så har jag alltid villat kunna göra något som jag då kommer kunna göra om jag blir servervakt alltså kicka dem så dem troligtvis lär sig på sinna misstag så servern får en så proffsig rp som möjligt. Men om det är något allvarligare så får man klippa det och få fram deras id och så gå sedan till support så tar dem det. Jag vill också kunna ta bort bilar som är sönder och övergivna som bara står där och stör. Så servern ser så proffsig ut som möjligt så det inte är bilar överallt. Tillexempel i verkligheten är det ju inte massa söndriga bilar över allt.

Varför vill du bli servervakt? För jag vill som sagt underlätta för staffsen så dem får mindre jobb att gör samtidigt som jag vill kunna hjälpa till mer i servern och få servern till en så proffsig RP som möjligt. och då kunna kicka folk som lallar och gör en oseriös rp. Så dem sedan troligtvis lär sig av sina misstag så det blir en så proffsig rp som möjligt. Man ser så många som gör en dålig rp och man brukar alltid önska att man kunde gör nått åt det. Men i allra värst klippar man det och tar fram id på dem och hoppar support så tar dem det. Jag vill också kunna ta bort billar som bara ligger och stör. Det här verkar också vara riktigt roligt!

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Jag har blivit bannad cirka 6 gånger. Jag har lärt mig av alla mina bans.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar bara på Multistaden!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka