Accepterad Tim Gw | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim Gw

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013315063/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Tim Gw#6036

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tim Gw, hans barndom har varit ganska hård, mycket jobb och många utskällningar, när han var 14 år gammal så fick han testa på droger för första gången i sitt liv, han blev beroende upp till han var 18. Därefter har han tagit tag i sitt liv, nu när han är 24 så vill han börja med sånt igen. Han är 24 år gammal och har 3 bröder, Theo Gw, Vilner Gw och Ludwig Gw. Han har ett stort intresse av bilar och har gått i fordon. Han har en vit fluffig jacka, en vit skorta, ett par vita skor och ett par fina vita byxor. Han brukar vara lugn och sansad i vanliga fall. Men när någon gör något mot en eller flera av hans familjemedlemmar så kan han bli rasande och det vill man inte oskåda.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli whitelistad är för att Jag var varit whitelistad på multistaden ett flertal gånger nu, och jag vet att det öppnar större dörrar för mig när det gäller jobb och att passa in i samhället. Jag kommer ta spelet mer seriöst för att ha whitelist menas med att man är en bra RP:are och vet vad man gör, jag kan också alla regler som behövs för att bli whitelistad :)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en sådan server som växer hela tiden, och jag har varit en del av den växten sedan juli 2020, och vill mer än gärna vara en del av Unive ett tag till! :)

Hur hittade du Unive? Det var för länge sedan, jag och en polare (Theo Gw) hittade Unive (Dåtidens Multistaden) och vi bestämde oss för att se om servern var bra eller ej, och efter 1 och ett halvt år senare så kan jag säga att det var ett bra val.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill personligen att mitt rollspel ska förbättras hela tiden, för att bli så bra som möjligt inom rp, jag har rpat i över 1 år på olika servrar och verkligen lärt mig alla regler osv.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag får vara en del av Unive helt enkelt, vara med i scenarion, att staffs och spelare litar på mig och att jag kan bete mig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka