Nekad Tim Gw | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim Gw

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013315063/

Ditt Hex-ID: 11000013ec441f7 (Hex)

Vad är din discord tagg? Tim Gw#6036

Vem var det som bannade dig? Ovve, Horqua

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Servervakt abuse och Clogg (Cloggen var spawnmenu)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom valde att banna mig pg.a att jag abusade mina perms, vilket var dumt av mig, det är en sak som jag verkligen ångrar på unive, mitt rp sug har ökats som fan de senaste månaderna, och därför vill jag få en chans till på unive, allt var mitt fel, det med abusen, jag skulle inte gjort det, ni litade på mig och jag fuckade upp alltihop.. Så jag ber er, snälla, det har snart gått 2 månader, jag vill mer än något annat in och rpa igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och sålde, jag trodde man kunde sälja och plocka utan kriminell rollen men det var tydligen fel. Sedan säger dem att jag ska hoppa support och då fattar jag vad jag hade gjort fel, först var det att man kan sälja en viss mängd per dag, då fick jag en varning, men sen påpekar dem att jag har använt sv perms till en viss nivå då det blir abuse, jag fattar att ni inte vill ha personer som mig på servern, och jag förstår det men sedan har jag verkligen lärt mig en läxa och att jag kommer aldrig försöka bli servervakt/support på servern då jag abusade dem 1 gång och då har ni inget intresse av att göra mig till servervakt, jag tar häldre chansen att bli unbannad och inte vara servervakt någonsin igen än att aldrig få en chans till på min favorit server. Det ända jag vill är att be om ursäkt och om jag får en chans till kommer jag ta vara på den så länge jag orkar. Förlåt mig för att jag använde spawnmenu på ett ställe där man ABSOLUT INTE ska använda det, jag vet inte vad jag tänkte med, inte med hjärnan i över huvudtaget, jag skulle bara låtit bli mina perms helt och hållet, utan att använda dem bara för bra till servern. Allt detta var som sagt mitt fel och det ska inte upprepas igen, och jag hoppas nu ni förstår detta, jag menar det så sjukt mycket, förlåt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, jag skulle inte använt mina perms för något annat än gott till servern, vi servervakter och högre är till för att få in spelare på servern och att dem ska trivas på servern, inte bara för att abusa, det är väldigt fel att göra på det sättet, och där kommer dumma jag in, som ni vet valde jag att abusa vilket jag inte ens kan tänka mig just nu, jag trodde det var roligt men det blev inte så roligt i slut ändan, jag har verkligen lärt mig en läxa, så jag vill bara be om ursäkt, inget annat, jag vill självklart in på servern och möta dem spelare som jag har saknat..

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bannad har jag blivit kan jag säga, men det är ju självklart att jag har lärt mig efter varje ban jag har fått har jag ju lärt mig av, och det har inte repeterats igen, detta är en sån ban som ni tar väldigt seriöst, jag vet det. Det är just därför jag vill göra mitt bästa för att få en chans till, jag har spelat i snart 11 månader på servern (tills jag blev bannad) och det har varit dem bästa 11 månaderna på en långggg tid ska jag säga, vi hade så sjukt roligt och allt var bara bra. Men nu kom bannen och då blev jag desperat på att få en unban, vilket ledde till att jag struntade i det. Men nu vill jag sikta en chans till för att försöka komma tillbaka, vilket jag verkligen hoppas nu. Tack.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta bli att använda mina perms för bara mig själv, jag var väldigt egoistisk, jag skulle bara använt dom för gott mot servern istället, sedan hade jag kunnat hitta en bil nära mig eller liknande och kört därifrån, istället för att bara skriva spawnmenu vilket gör så rp:n sjunker radikalt, jag vill bara be om ursäkt för detta, förlåt mig till hela staff teamet, hoppas ni förstår att jag har verkligen lärt mig under min tid som bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte ska använda perms som staffsen ger mig för att dom litar på att jag ska vara en bra förebild på server, vilket jag fuckade upp genom att bara abusa dom hela tiden, jag skulle bara använt dom som gott istället för bara mig själv, jag längtar dag efter dag och bara väntar på att bli unbannad, det är därför jag skriver en ban överklagan då och då, alla har blivit nekade, vilket jag förstår men snälla. Ni kan verkligen lita på mig, jag har lärt mig så sjukt mycket, förlåt mig för hur jag tog mina perms och abusade dem helt enkelt, vi servervakter ska göra så att fler och fler vill in och rpa, vilket jag inte tog roll som.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka