Tim Danielsson | Ansökan till Support [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    6
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tha Gaymers

Icke Medlem
Meddelanden
267
Reaction score
11
Användarnamn: Tim Danielsson

Vad är ditt namn i verkligheten? Yoshi Danielsson

Vad heter du på discord? Tha Gaymers#7597

Ange ditt födelsedatum 18 April 1997

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar mycket eftermiddag till sen natt, alltså ungefär mellan 15.00-02.00. Jag har ett snitt på ca 6-7 timmar per dag dom senaste 14 dagarna.

Berätta om dig själv Jag heter Yoshi och är 23 år gammal. Har tidigare varit staff men saknade rp:t för mycket. Nu känner jag mig mer färdig med RP:t då jag inte lägre känner samma vinst i att rp:a och har längtat tillbaka till tiden då man satt i support och hjälpte dom andra spelarna att få en så bra rp upplevelse som möjligt. Mitt mål och min ambition är att kunna utvecklas som staff och förhoppningsvis kunna bidra med så pass mycket till servern att jag en dag ska bli förtjäna en promote och ta mig lägre i rollen som staff.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag vill kunna vara behjälplig i support vilket jag tycker är lättare idag då jag nu införskaffat två skärmar. Jag vill även kunna hjälpa till med och lära mig mer inom scripting då jag tycker att detta är väldigt kul. Jag håller på att lära mig scripting via en local host server som jag scriptar på för nöje och för lärandets skull. Jag anser själv att jag är duktig på att hålla mig opartisk och att vara rättvis samt lyssna på allas sidor av myntet.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på Multistaden sedan i somras och trivs jätte bra. Jag tycker att majoriteten av spelare på servern kör ett seriöst rp och att det finns ett stort gäng som arbetar för att förbättra rp:t jag tyvker att servern har kommit långt sedan jag började här och jag ser ett aktivt förbättringsarbete som fortgår kontinuerligt.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag tycker at staff gänget är ett otroligt bra och trevligt gäng och anser att möjligheten till att få vara med och utveckla server är en ära och något att kunna vara stolt över. Jag har saknat staff jobbet alldeles för mycket den senaste tiden och då jag själv känner mig ganska färdig med rp:t så har jag också den tiden och energin till att fokusera 100% som staff.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Då jag är väldigt social och har lätt för att samtala med andra så tror jag att jag kommer att kunna bidra med en inställning hos spelarna som är positiv. Jag vet även att min höga ålder gör att jag har möjlighet att agera mer moget och kunna se saker ur ett mer "vuxet" sätt. Jag anser själv att personligmognad är en viktig del i ett staff arbete.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har tidigare varit mod och jag håller själv på att scriptar på en local host för att förbättra mitt kunnande och för att jag tycker att det är extremt roligt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja självklart, kan tillexempel tpm, dv, revive, bring, specca, noclip, kick, sqlban och har även väldigt lätt för att lära mig nya kommandon då det är ett intresse för mig.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja självklart, när jag själv började scripta på en local hosted server så kändes allt som en djungel men har haft otroligt lätt för mig att lära mig, och det man inte vet kan man alltid ta reda på.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server och har inte heller någon ambition till att hitta en annan. Den local hosted servern jag har hållt på att "leka" med är inte något som kommer att ta upp någon vidare tid ifrån mig heller mer än om jag känner behovet av att träna på att lägga in vissa saker.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag tycker att ni gör ett jätte bra jobb av det jag ser och ser ivrigt på att få komma in i gänget igen och få möjlighet att utvecklas mera. Hoppas ni har en fortsatt trevlig dag/kväll/natt. Mvh: Yoshi Danielsson

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka