Accepterad Tim... | Ban Överklagan [MrVanix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim...

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121696830/

Ditt Hex-ID: 1100001453a083e

Vad är din discord tagg? Timpelimpan10#4411

Vem var det som bannade dig? MrVanix

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För staffen som specade såg bara när jag slog han så då får jag bara bann vilket jag förstår för dem såg ju bara att jag gjorde nått. men hade dem speca hela tiden hade dem sett att han slog folk krävde efter pengar fösökte sno en volvo 740 inne på marja lisas så jag har lärt mig nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på marja lisas och så var de några andra där sen kommer det en grabb som är flintis och börjar ha live på twitch och fråga om pengar. han frågar också bilhandlaren om pengar fast han redan fått pengar av bilhandlaren. och då säger vi att han ska sluta så dem kommer han fram och slår en grabb och då dem tillbaka han lite. sen försöker han fara med en bil inne där men då slår jag till han typ 2-3 slag och blir sedan bannad. jag ber om ursäkt och har lärt mig nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag tycker inte de för staffen såg ju inte bakomliggande scenariot eller vad jag ska kalla de så då tror jag att han trodde att bara jag höll på och lalla där men som ni kan läsa så var de ju inte bara jag men staffen såg ju inte att de var andra också. och att de hade hänt grejer innan...

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för suntförnuft en gång för att jag sparkade av en från en cross på gammla sjukhuset och då lärde jag mig att jag ska tänka efter extra mycket vad jag gör. så de var ju dumt men nu har jag lärt mig från den händelsen att tänka extra mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte behövt slått om än han började filma på twitch fösöka ta en bil inne på bilfirman och började slå en grabb och kräva efter pengar. jag skulle istället sagt till han och sedan gå därifrån. så jag ber om ursäkt. jag har lärt mig det nu..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte slå folk för om en staff skulle speca och bara ser att jag slår då kommer bara jag bli bannad för dem inte har bevis på att nån annat slått där eller lallat. så har lärt mig att inte slå eller hålla på om än andra gör de.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de förstår jag!

Senast ändrad:
Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka