Accepterad Tim... | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim...

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121696830/

Ditt Hex-ID: 1100001453a083e

Vad är din discord tagg? timpelimpan10#4411

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag trodde de var min kompis som körde crossen men när jag sparkade så insåg att de var någon annan som prata som körde och då blev jag bannad. men de var dumt av mig att jag inte kollade vem de var innan jag gjorde de de kommer inte hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag trodde de var min kompis som kom till sjukan med en cross för dem hade lika kläder men när jag sparkade av han så insåg jag att de inte var han för dem hade inte samma röst. men jag gjorde fel och jag skulle ju ha pratat med han innan men förlåt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nä de var nog inte en felaktig ban för de var ju mitt fel att inte jag kollade efter först. och inte tänkte på suntförnuft jag skulle ju kollat att de var min kompis innan jag gjorde de: (

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare för lall och jag har lärt mig av de att inte hålla på och lalla och sparka på random folks bilar. de har jag lärt mig. och jag har inte sparkat på folks bilar sen dess heller.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ha kollat vem de var pratat med han som körde för då hade jag ju märkt om de var min kompis eller inte. så de var ju inte så smart att jag gjorde de men än en gång så ber jag om ursäkt till han jag gjorde de på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag jag ska alltid tänka på suntförnuft och kolla vem de är som kör om jag ska göra något sånt men nu gjorde jag ju inte de för jag är osmart och då blev de som de blev och jag ångrar mig och ber så hemskt mycket om ursäkt till han som körde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka