Nekad Tildizzz123 chefansökan (rikemanstaxin) [Agnes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tilda

Icke Medlem
Meddelanden
719
Reaction score
56
Användarnamn: Tilda#0359

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikemanstaxin

Vad heter du IRL? Tilda

Hur gammal är du? 12

Hur många timmar har du på Fivem? 300

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ju inga direkta erfarenheter inom just taxin, jag har iallafall körkort och kan köra bil lagligt. Man ska alltid vara trevlig och behandla kunden snällt och inte ha otrevlig ton.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef här för att jag vill få taxin att börja användas mer, då den just nu inte är jätte aktiv. Jag vill även få det så att man inte blir rånad varje gång man åker med taxin, så att taxin inte är jätte kriminell. Så jag vill alltså göra så att taxin börjar användas mer och att man inte ska bli rånad så fort man åker med taxin, man ska alltid kunna ringa eller skicka ett sms till taxin och sen ska man kunna få skjuts för ett rimligt pris.

Beskriv din karaktär? Min karaktär heter Isa Eriksson, hon är 18 år gammal och är snäll och trevlig. Isa har varit polis och sjukvårdare och jobbat på både Securitas och Falck, hon slutade på polisen för ett tag sen och vill nu börja på taxin. Hon gillar inte att vara ensam och vill oftast vara med folk och älskar att vara med sina vänner.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag, minst 4 timmar varje vardag, fast på torsdagar har jag orientering så då är jag inte inne på servern på kvällen men man kan alltid nå mig på discord. På helger så är jag oftast inne hela dagen med pauser ibland.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja klart jag skulle det!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej, spelar bara på Multistaden

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka