Nekad tildavinberg00 | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tildavinberg00

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/brottarvinne/

Ditt Hex-ID: 110000111c78b7f (Hex)

Vad är din discord tagg? vinne#5932

Vem var det som bannade dig? 4anders

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? LALLARE

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte det var inte jag som spelade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag (tilda) var på fotbollsträning, under den tiden så hade min kille tagit datorn för att han skulle spela göteborgs stad. Men han kom inte in för att servern låg nere. Då gick han in på unive, skapade en egen karaktär och drev med folk i staden och gjorde sådant man inte skulle. Han tänkte inte på att det skulle straffa mig eftersom att jag har en annan karaktär med det gjorde det. När jag kom hem och skulle gå in på servern så kunde jag inte det eftersom att han gjorde så att jag blev permanent avstängd. Jag (tilda) hade precis köpt bil och skaffat pojkvän så det känns surt att inte kunna spela när det inte var jag som förstörde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var han som gjorde fel, eftersom att han tog datorn även fast jag bytat lösenord och sådant. eftersom at detta är en server med högt rp så var det fel av min kille att göra som han gjorde, eftersom att han bara lallade runt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Samma sak ! :(

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte låtit honom spela alls, inte på UNIVE. Kanske skulle varit hemma från fotbollsträningen eller låst dörren till mittt rum.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer att se till att det bara är jag som får spela, ingen annan. hAr mer koll på min dator och säga till när det känns fel.

Har du läst våra regler? Ja
 
Varför har du samma förklaring till denna ban som till din förra?

mvh Acho
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top