Accepterad tilda ekblad | Ban överklagan [Liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

tilda ekblad

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023203427/

Ditt Hex-ID: 11000013f5b2463

Vad är din discord tagg? Frän mikro#2284

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Barn Ped får du inte ha!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag jag hade en sak jag inte fick ha

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde på min normala avatar och körde bil. Jag åkte till en parkering och såg ett barn så jag tänte jag är väll barn på min andra avatar . Jag gick in på den och gick till parkeringen men han var inte där så jag frågade personer och dom sa att han hade gått någonstans så jag prata med en kille men han blev tyst så jag frågade vad som har hänt han svarade inte sen blev jag bannad i 5 daga r

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror de var jag som gjorde fel jag visste inte att jag inte fick ha barn ped.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. De var första gången Så jag visste inte vad RP va så jag tog andras bilar och dödade folk sen blev jag banna. 2. Då visste jag vad RP va men jag gick runt men starter kläderna och jag blev bannad. 3. Jag började snacka IRL med min mamma så dom hörde jag gick iväg sen lämnade jag och kom till baks senare och jag kunde jag inte gå in och då var jag bannad. 4. Jag och min kompis gick och skulle köpa bil när vi kom fram så kom de någon som sa att jag skulle hoppa in i bilen vi åkte till ett ställe och han sa att vi skulle hoppa ut men jag gjorde inte de utan jag gick in i förarsätet och började köra då blev jag bannad men de förstår man. 5. Jag gick på stan och såg en polis och råkade klicka fel så jag slog han men såklart så ska han inte ha nå HP så han dog och jag tog han till sjukhuset sen så drog jag och åt IRL när jag kom tillbaks så hade jag blivit bannad. 6 . Jag fick 5 miljoner och blev intagen till suport fick prata med Staffs och sånt sen blev jag bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna ta bort Barn Kontot för jag hade de när jag körde de på föra servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket.

Har du läst våra regler? Ja

När jag försöker unbanna dig står det "steamnamnet hittades inte".

Tillbaka