Accepterad Tilda | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tilda

Icke Medlem
Meddelanden
719
Reaction score
56
Länk till din steam profil: Behövs inte i denna ban.

Ditt Hex-ID: Behövs inte i denna ban.

Vad är din discord tagg? Tilda#3333

Vem var det som bannade dig? Philip320 och Vible

Hur lång tid var din ban? Pban tror jag

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? The user is banned from this guild.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skoja lite med vible som vi gjorde förut och saker som jag förut kunde säga utan att han blev kränkt. Men nu verkar han börjat få något emot mig och blev kränkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev till Vible och sen blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig var den felaktig då jag inte skulle klassa det jag skrev som staff disrespect. Jag blev arg då han tog bort våran PMS roll och kanalen och då skrev jag till han. Vible har även suttit och sagt att jag är otrevlig och dryg mot han och sen när jag frågat hur och när jag varit det så har han aldrig svarat.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första bannen var för att jag hade snackat skit om Dumle men jag blev unbannad direkt. Den andra bannen var för att jag skrev "gå och gråt nån annanstans" i ooc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunna skrivit mer moget och inte varit otrevlig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska tänka innan jag skriver.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Vible sa iallafall att det var Philip som banna mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka