Tilda | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    9
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tilda

Icke Medlem
Meddelanden
719
Reaction score
56
Vad är ditt namn i verkligheten? Tilda

Vad heter du på discord? Tilda#0359

Ange ditt födelsedatum 12 Juli 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar är jag oftast online mellan 14-22. Har ju skola så ibland måste jag ju göra skolarbete också så då kanske jag inte är online i nån timme. På helgerna så brukar jag vara online från klockan 10-23. Men som sagt så måste jag ibland göra andra saker så då kanske jag är borta lite.

Berätta om dig själv Jag heter Tilda och är 12 år. Jag är väldigt positiv person som alltid försöker sprida glädje. Jag älskar hjälpa folk, och jag försöker alltid att ha en trevlig ton mot alla. På min fritid gillar jag att vara med mina vänner men när jag inte är med dom så gillar jag att sitta framför datorn och spela med folk på servern.

Vad skulle du göra om du blir staff? Som staff hade jag börjat vara ännu mer aktiv och tagit dom support ärendena jag kan. Jag hade även tagit många reports ingame och speccat scenarion och kollat så att dom sköts snyggt och att inga regelbrott begås. Jag hade även varit väldigt aktiv på discord och svarat på spelares frågor. Jag skulle även varit aktiv på forumet hela tiden och kollat överklagningar och hålla koll på forumet. Skulle lägga ner väldigt mycket tid och energi på att hjälpa servern framåt och få bort dom som lallar och förstör. Jag skulle vara trevlig mot alla och ha god ton, och även fast någon är irriterad och otrevlig så skulle jag inte brusa upp mig och börja skrika på dom.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på Multistaden i 6 månader.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag vill bli support på Multistaden för att jag verkligen vill hjälpa servern framåt och vill få servern att bli bättre och få rp nivån att höjas. Och sen vill jag även få bort dom som lallar och förstör rpn och inte tar det seriöst.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer vara väldigt aktiv och banna dom som lallar och förstör. Jag kommer hjälpa dom som behöver hjälp och även hjälpa dom som är nya till rp, eftersom att alla har varit nya så måste man ge dom en chans. Jag hade tagit många report ingame och speccat på platser där det ofta är folk som begår regelbrott och där det kan vara väldigt kaos. Jag hade typ inte rpat något och koncentrerat mig på support/staff arbete istället.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inga tidigare erfarenheter inom Staff, dock så har jag koll på dom flesta kommandsen. Men jag har lätt för att lära och vill gärna lära mig mer.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag känner ju till dom flesta staff kommandon och har lärt mig dom då jag lärt mig av andra staffs. Men om det är någon jag kanske inte kan så får jag lära mig.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det har jag, jag lär mig väldigt snabbt och har alltid haft lätt för det. Jag har även lätt för att anpassa mig.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar endast på Multistaden och har alltid gjort det och kommer fortsätta spela här.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har adhd.

Mega + rep. Förtjänar support på direkten! Om detta inte går i uppfyllelse så kommer jag skita på er.

+rep, hade varit extremt aktiv och tror verkligen hon tagit rollen seriöst och gjort ett väldigt bra jobb!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka