Accepterad Tilda | Ansök till whitelist ansvarig [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tilda

Icke Medlem
Meddelanden
719
Reaction score
56
Vad är ditt namn i verkligheten? Tilda

Hur gammal är du? 12 (08)

Vad heter du på discord? Tilda#0359

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Varje dag, kommer kolla på morgonen innan skolan och sen när jag slutat skolan hela kvällen. Kommer även kolla om någon sitter i väntar på intervju i dc och om jag kan ta den då så tar jag den.

Hur aktiv är du i discorden? Jag skulle säga att jag är väldigt aktiv, är inne på discord flera timmar varje dag, och när jag ser att jag fått en ping så kollar jag direkt. Svarar även pm väldigt fort.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli whitelist ansvarig för att jag känner att jag vill kunna påverka vilka som kommer in på servern, försöka att få bort dom som förstör och lallar på servern och få in folk med bra rp nivå som kan hjälpa till att höja rp nivån på servern.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag tycker att jag ska bli whitelist ansvarig för att jag både har goda kunskaper inom det då jag varit whitelist ansvarig 2 gånger innan, jag vet hur jag ska bedöma dom och kan ta beslut ganska snabbt. Jag är aktiv och om det kommer någon jag känner så kommer jag inte godkänna den bara för att det är min vän utan kommer bedöma den personen lika som alla andra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, spelar bara på Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka