Nekad Tikkamasala1769 | Ban Överklagan [Oleg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tikkamasala1769

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
6
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096370089/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Tikkamasala1769

Vem var det som bannade dig? 148KG oleg

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-27 000615.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att skjuta utanför marja lisas

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän åkte till marja när vi var där så krockade vi med aimo och vi byte telefon numer och sånt sen så hände det något mellan min vän och aimo vilket lede till att båda hoppade ut och aimo tog fram ett basbollträ och slog min vän i huvudet. Jag som satt kvar i bilen såg detta och skjöt honom. (Detta hade hänt IRL oxå)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är felaktig för att om vi säger att samma sak hade hänt IRL så hade det hänt samma sak, den som slog någons vän med basbollträ hade blivit skjuten då med.

Kan även tycka att den där regeln är väldigt otydlig med. Eftersom att jag sköt den åkte jag direkt och jag hade mask. Vart får man skjuta då? Asså om någon hade slagit någon med basebollträ så dem blir medvetslös så hade dens vän om den hade vapen skjutit personen IRL.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga tidigare förutom AC 1 gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjutit och bara tagit upp min vän och kört han till sjukan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte skjuta nära butiker eller annat.

Även att inte agera inpulsivt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka