Nekad TightEyezz | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TightEyezz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? tighteyezz

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2001

Berätta om din karaktär. Jag ansöker om medlemskap för att jag gillar känslan av att hjälpa folk och jag känner att jag skulle tycka att det hade varit kul med att få jobba hos tillexempel polisen eller ambulansen. Min gubbe är är ofta lite försiktig av sig men är alltid öppen för att rycka ut om det skulle behövas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Om någon behöver hjälp så kan jag hjälpa den personen jag gillar också att prata med andra live för att förstå vad deras problem är.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag blir rånad och den personen som rånar mig drar upp ett vapen så ska jag inte göra desamma så det blir skottlossning utan jag ska spela med och värna för mitt liv. Och om jag dör så ska jag inte komma ihåg vad som hände i situationen.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive för att mine kompisar spelar det och de tycker att eran server var väldigt bra och att jag borde testa servern. Innan har jag sätt unive på youtube och tiktok.

Nekad, utveckla "Berätta om din karaktär." och "Vad kan du bidra med till serverns RP?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka