Nekad tigern | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tigern

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013244122/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Tigern08

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2022

Berätta om din karaktär. den ska försöka bli Krim och starta upp ett gäng. och få bra vänner, och börja känna pengar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag ska kunna få det jobbet som jag vill och att jag ska ha roligt. och då kan jag börja känna mycket pengar

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att man kan umgås med nya vänner och man kan jobba med såna bra jobba.

Hur hittade du Unive? Jag tittade på en Twitch streamer och då ville jag börja det här spelet.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det är att jag ska hamla i ett gäng och bara ha roligt och träffa ny bra vänner som jag kan umgås med

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det är att bli krim så att jag kan hamla i ett gäng med bra vänner och ska kunna göra roliga saker

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag är inte aktiv på andra servers jag tycker bara om unive. det är det BÄSTA !!!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka