Nekad tigerking67 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tigerking67

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? Affe__

Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jan jansson och han är 20 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? arg, grining, kortstubin

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jan Jansson är 20 år och har vuxit upp i en stökig miljö där han tidigt tvingades klara sig själv. Han har alltid haft svårt att hantera motgångar, vilket gjort honom arg, grinig och med mycket kort stubin. Jan känner ofta att ingen riktigt lyssnar på honom, och ilskan blir hans sätt att skydda sig mot besvikelse och osäkerhet. Trots sitt temperament vill Jan egentligen ha ett lugnare liv. Han drömmer om att lämna sin gamla miljö, skaffa ett jobb där han får jobba praktiskt och bevisa för sig själv att han kan lyckas. Innerst inne hoppas han också på att lära sig kontrollera sin ilska och bygga bättre relationer med människor runt omkring honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriös och rolig RP. Min karaktär skapar naturliga konflikter och spännande situationer utan att förstöra för andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte alltid ska försöka vinna själv i RP. I stället spelar du så att scenariot blir bra och roligt för båda, även om det ibland går dåligt för min egen karaktär.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag vet inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM betyder att man använder en bil som ett "vapen", man kör på en annan spelare för att dem ska dö. RDM att man dödar någon helt utan scenario före händelsen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ne

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
jag blev hackad så behövde göra ett nytt

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompleterat sin ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka