Nekad tigerking67 | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tigerking67

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/KFC133769420/

Ditt Hex-ID: 11000011d248b7b

Vad är din discord tagg? Affe__

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-06 022837.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Först blev jag bannad för emote abuse, jag emoteabusea för att ställa mig upp snabbare i ett scenario, efter det fick jag indragen alla roller, och då valde jag mig för att lägga upp ett monatge.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag åkte runt i min bil så började några jag aldrig sett förut jaga efter mig jag blev givetvis rädd och försökte åka ifrån dem, men dem väljer då att pitta mig, då gick min bil sönder så jag springer och gömmer mig bakom en vägg medans jag står bakom denna vägg blir jag på nått sätt skjuten bakom den jag fattade inte hur dem lyckades skjuta mig så jag blir arg och väljer mig för att använda en emote för att ställa mig upp igen och börja skjuta mot dem igen efter denna incendent så springer jag där ifrån och quitar. När jag inte är inne på unive så der jag att mina roller har försvunnit och att en staff har skrivit till mig jag fattade redan då varför, men för att mina roller var borta så blir jag jävligt arg och lägger upp montage.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban jag gjorde fel, men det har gått väldigt lång tid nu och jag vill verkligen komma tillbaka till unive och köra på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg har en del bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? På första incedenten hade jag helt enkelt kunna tagit att jag förmodligen skulle blivit kidnappad och kanske kolla med dem hur dem kunde skjuta på mig bakom väggen. Och så skulle jag aldrig gjort ett montage....

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att att aldrig bryta mot reglerna för att det kommer alltid konsekvenser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1000kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka