Nekad tigerking67 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tigerking67

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/KFC133769420/

Ditt Hex-ID: 11000011d248b7b

Vad är din discord tagg? Affe__

Vem var det som bannade dig? klakesko

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-06 022837.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror anledningen till att jag blev bannad var att jag emote-abusade. Det var inget jag gjorde för att jävlas med folk, det bara hände i stunden. Jag var rätt frustrerad eftersom folk pittade mig flera gånger, och det påverkade nog hur jag betedde mig. Tänkte inte riktigt på vad jag gjorde, det var mest ett sätt att få ur mig frustrationen utan att börja skriva något i chatten. I efterhand fattar jag ju att det inte spelar någon roll vad min tanke var, reglerna finns av en anledning och jag bröt mot dem. Jag försöker inte skylla ifrån mig, men jag vill ändå förklara varför det blev som det blev. Efter att jag blev bannad och fick indragna roller då valde jag nog att släppa montaget i ren frustration, vilket var ett dumt beslut. Jag var bara besviken och kände mig maktlös, så jag reagerade fel. Jag fattar nu att det bara gjorde allt värre. Jag fattar att staff tog beslutet baserat på mitt beteende, och även om det suger så förstår jag varför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att jag blev jagad av någon jag aldrig sett förut. De följde efter mig en stund och till slut blev jag pittad. Jag hoppade ut ur bilen och sprang för att ta skydd bakom en vägg. När jag stod där bakom blev jag skjuten igen, eller träffad på något sätt, men jag blev bara knockad, inte dödad. Jag såg att personen började springa mot mig och i frustration över att de hade pittat mig valde jag att emoteabusea för att komma upp snabbare och ta skydd igen. Det var fel av mig och även om jag var frustrerad så gör det inte emoteabusea okej. Jag insåg efteråt att det var ett regelbrott och det är inget jag försöker bortförklara. Det var ett dåligt beslut i en stressad situation. Jag vill inte försvara det jag gjorde men jag vill förklara varför det hände. Jag ångrar det verkligen precis som andra misstag jag gjort tidigare. Jag är inte en sån som spelar för att utnyttja systemet eller förstöra för andra, jag spelar för att ha kul och skapa bra RP. Jag accepterade den ban jag fick och tänkte att det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Allt började med att jag blev jagad av någon jag aldrig sett förut. De följde efter mig en stund och till slut blev jag pittad. Jag hoppade ut ur bilen och sprang för att ta skydd bakom en vägg. När jag stod där bakom blev jag skjuten igenom väggen och knockad, men inte dödad.

Jag såg att personen började springa mot mig och i frustration över att de hade pittat mig valde jag att emote-abusa för att komma upp snabbare och ta skydd igen. Det var fel av mig, och även om jag var frustrerad så gör det inte emote-abuse okej. Jag insåg efteråt att det var ett regelbrott och det är inget jag försöker bortförklara. Det var ett dåligt beslut i en stressad situation.

Jag vill inte försvara det jag gjorde, men jag vill förklara varför det hände. Jag ångrar det verkligen, precis som andra misstag jag gjort tidigare. Jag är inte en sån som spelar för att utnyttja systemet eller förstöra för andra, jag spelar för att ha kul och skapa bra RP.

Efter att jag blev bannad och fick indragna roller blev jag både arg och ledsen över hur allt slutade. Då valde jag nog att släppa ett gammalt montage i ren frustration, vilket jag i efterhand inser var ett riktigt dumt beslut. Jag var besviken och kände mig maktlös, men det jag gjorde hjälpte ingenting, det gjorde bara allt värre.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har några bans men dem flesta är av små saker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hantera situationen mycket bättre genom att inte emote-abusa, även om jag kände mig frustrerad. Jag hade bara kunnat acceptera att jag förmodligen skulle bli kidnappad eftersom jag var nere och inte kunde göra nånting, och kanske rapportera dem till staffsen efter scenariot. När jag blev frustrerad över de indragna rollerna hade jag kunnat acceptera beslutet utan att släppa montaget

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig mycket efter min ban. Jag har insett att frustration inte är en ursäkt för att bryta regler, och att även små regelbrott som emote-abuse kan få konsekvenser. När jag blev frustrerad över de indragna rollerna la jag upp ett gammalt montage, men tog ner det en kort stund efter. Jag förstår nu att det inte gör någonting för mig i längden, utan bara ger en kortvarig känsla i stunden, och att det i slutändan bara gör situationen sämre. Jag har också lärt mig att hantera mina känslor bättre, acceptera beslut från staff och tänka efter innan jag agerar, så att jag kan bidra till ett bra RP för alla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

du är bannad för fusk och monatge

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka