Nekad tiger69240 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tiger69240

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/KFC133769420/

Ditt Hex-ID: 11000011d248b7b

Vad är din discord tagg? affe__

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skjermbilde 2024-12-27 233113.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för skutning vid piren och jag sköt utan krim roll

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det börja först med att jag fick indraget krim och sen ser att jag har kvar krim rollen var kvar av nån anledning, jag valde sen förtsätta skotta med gänget jag hoppa ur bilen sen sprang jag efter en grabb *utanför PIREN står det på bannen* när jag inte ens var nära som du ser på klippet var lite nära direkt var typ med bahams mamas jag tänkte inte för mig och detta var helt inkompetent av mig att skjuta just precis där jag trodde inte det var nära men när jag tänker för mig nu så var det helt fel av mig men jag lär mig av mina misstag det kommer verkligen alldrig hända igen! Klipp på vart jag sköt grabben: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jn3bhf4XJCEjTuake?invite=cr-MSxGTk0sMTc3NzY3NTM5LA

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. NEJ det var det inte! Jag gorde nått fel och jag fick den ban jag skulle få MEN jag tycker nu att jag förtjänar en ny sjans att visa servern vilken förbättring jag har ved min rp. jag ber hämsk om ursäkt för vad jag gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har haft några p bans förut men jag var då rätt så ny till rp och visste inte många regler men nu kan jag alla regler och min rp har blivit mycket bättre!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle tagit att jag förlora min krim och inte skjutit nån iallafall INTE vid prien"!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer alldrig göra om detta igen ska börja tänka för mig bättre framöver!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yep

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka