Nekad tiger69240 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tiger69240

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/KFC133769420/

Ditt Hex-ID: 11000011d248b7b

Vad är din discord tagg? Affe__

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: LUDDes ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick och skjöt som icke krim och så var det lite väl nära piren detta ångrar jag dock grovt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tidigare den dagen fått indragen krim efter detta var jag väldigt frustread det går ungefär en 2 timmar jag har blivit kickad ifrån krim dcn men märker att jag fortfarande har kvar min krimroll i vanliga dcn då tänker jag wow jag kan kanske gå in och rpa med mitt gäng som kriminell igen men mitt i ett skottscenario typ utanför bahamas mamas blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig jag gjorde väldigt fel jag ångrar det jag gjorde grovt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har en del bans dem flesta jag fått är dock ifrån ickemedlems tiderna när jag inte kunde rpa bra har till exempel en ban som är för att jag körde ner en bil i vattnet på trygghansa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bara acceptera att jag fick indragen krim och rpa som medlem ett tag och inte rpa krim utan krim rollen

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har faktiskt lärt mig rätt så mycket av denna ban. Om jag någonsin blir unbannad ifrån denna ban kommer jag förbättra min rp och faktiskt ha krim roll om jag ska vara med i kriminella scenarion...

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka