Nekad tiger69240 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tiger69240

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/KFC133769420/

Ditt Hex-ID: 11000011d248b7b

Vad är din discord tagg? Affe__

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ludde ban alien.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att skjuta som en icke-krim, var för nära piren och agera impulsivt utan att reflektera över konsekvenserna av mina handlingar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började när jag och mitt gäng var ute och körde en bit bort från piren, nära tunneln. Där, i tunneln, stötte vi på en kille som började hetsa oss och säga att han skulle skjuta oss. Vi hoppade snabbt ut ur bilen och riktade våra vapen mot honom, men han valde att köra iväg mot piren istället. När han kom närmare piren stannade han och hoppade ut ur sin bil, och riktade sitt vapen mot oss. Vi blev osäkra på vad vi skulle göra, men han valde till slut att köra iväg igen. Sedan körde han närmare piren, vilket vi inte reflekterade över till en början. Jag hoppade då ur bilen själv, eftersom de andra i mitt gäng tyckte att det var för riskabelt att vara så nära piren. Jag vill verkligen be om ursäkt för att jag inte tänkte på det här innan. Jag insåg inte då hur farligt det var, men jag kommer verkligen att tänka efter mer i framtiden och inte ta sådana risker. Efter det här var jag i support för att prata om situationen. grabben i support sa att han skulle ta bort min krimroll, men när jag kom ut ur support såg jag att min krimroll faktiskt inte försvann. Jag gick tillbaka in i spelet och fortsatte med scenariot, men efter ett tag blev jag bannad för att ha skjutit som en icke-krim. Jag förstår nu varför det var fel och kommer verkligen att försöka förbättra mitt beteende i framtiden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ttyckeratt bannet var rättvist och inte felaktigt, och jag förstår nu varför det var så. Jag gjorde ett ganska grovt regelbrott, och jag inser att det fanns flera saker jag borde ha tänkt på innan jag agerade. Jag bröt mot spelets regler för krimrollen genom att skjuta utan att vara i rätt roll, vilket inte var tillåtet. Eftersom jag inte hade en rättfärdig anledning att använda våld, blev det ett klart regelbrott.

Dessutom, när jag hoppade ur bilen och närmade mig piren, var jag väldigt nära ett känsligt område. Jag insåg inte då hur farligt det var eller hur riskabelt det var för hela situationen. Jag förstår nu att det var oansvarigt att vara så nära piren och att agera så impulsivt utan att tänka på konsekvenserna.

Det var också impulsivt av mig att hoppa ut ur bilen och rikta vapen mot en annan spelare utan att riktigt tänka på vad som skulle kunna hända. Jag borde ha varit mer medveten om spelets regler och hur mina handlingar påverkar andra spelare.

Jag inser att jag gjorde fel, och även om jag inte gjorde det med någon illvilja så förstår jag nu varför staffen valde att banna mig. Jag kommer verkligen att tänka mer på mina beslut i framtiden och försöka göra bättre val. Jag vill förbättra mitt beteende och vara mer ansvarsfull i spelet framöver.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har en del bans som jag lärt mig av och fåt mina återgärder av dem. Kommer lära mig av denna ban också! Dem flesta bans jag har är ifån min ickemedlem tid där jag inte kunde rpa för skit men nu har jag verkligen förbättrat min rp nivå

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade fått göra om situationen hade jag definitivt hanterat den annorlunda. För det första hade jag tagit ett steg tillbaka och reflekterat innan jag agerade. Istället för att direkt hoppa ur bilen och rikta vapen mot personen, hade jag tänkt på konsekvenserna och om det verkligen var nödvändigt att eskalera situationen på det sättet. Jag hade kanske försökt kommunicera bättre eller helt enkelt hållit mig på avstånd för att undvika att göra något impulsivt.

Jag borde också ha varit mer medveten om att vi var så nära piren. Om jag hade tänkt på det hade jag valt att hålla mig längre bort från området för att inte utsätta oss för onödiga risker. Piren är ett känsligt område, och jag insåg nu att det var en dålig idé att vara så nära och riskera att påverka andra spelare negativt.

En annan sak jag skulle ha gjort annorlunda är att följa reglerna för krimrollen mer noggrant. Jag borde ha förstått bättre vad som gäller för den rollen och vad som är acceptabelt beteende. Om jag hade tänkt på det, hade jag insett att det var fel att skjuta på någon utan en legitim anledning och att det gick emot spelets regler.

Slutligen, när jag gick in i supporten för att förklara vad som hänt, borde jag ha varit mer uppmärksam på vad som hände med min roll. Jag borde ha sett till att min krimroll togs bort direkt och inte fortsätta spela efter att jag fått den informationen, eftersom det ledde till att jag gjorde ett regelbrott genom att fortsätta agera som en icke-krim.

Jag har lärt mig mycket av denna erfarenhet och kommer definitivt att tänka mer på mina handlingar framöver. Jag ser nu att det var viktigt att vara mer eftertänksam, följa reglerna och vara medveten om omständigheterna för att undvika att göra samma misstag igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig en hel del efter min ban. Jag förstår nu hur viktigt det är att tänka efter innan man agerar i spelet och att alltid följa reglerna, särskilt när det gäller att spela en viss roll som krim. Jag inser nu att jag inte bara ska fokusera på att vinna eller genomföra en handling, utan också på hur mina beslut kan påverka andra spelare och spelets dynamik.

Jag har också insett vikten av att vara mer medveten om omgivningen i spelet, som till exempel att vara försiktig med var man är i relation till känsliga områden som piren. Tidigare tänkte jag inte på de potentiella riskerna med att vara nära sådana områden, men nu förstår jag att det kan skapa problem både för mig och andra spelare.

Det har också blivit tydligt för mig att jag behöver vara mer noggrann med att följa spelets regler. Jag borde ha varit mer uppmärksam på min krimroll och vetat vad jag fick och inte fick göra. Jag lärde mig att det inte bara handlar om att ha roligt i spelet, utan att man också måste respektera reglerna för att alla ska ha en bra upplevelse.

Sammanfattningsvis har jag lärt mig att vara mer ansvarsfull, både i hur jag agerar i spelet och i hur jag följer reglerna. Jag kommer definitivt att tänka efter mer i framtiden och försöka göra bättre val för att undvika liknande situationer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka