Accepterad Tiger123 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tiger123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Tiger123

Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/fhng-rwvn/rjbrtdqg

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig Hjortsberg

Vad är ditt discord namn? Nallepuh#3854

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Ludwig Johansson, 21 år gammal, är ny i staden. Har precis fått jobb som Journalist, är väldigt ensam pga att han precis kommit till staden. Han flyttade ifrån förra staden pga att han inte trivdes då han var mycket ensam där, hade inga vänner.

Varför ska just du bli whitelistad? Vill jättegärna vara med och spela med alla andra och ha kul, har precis fått FiveM att fungera igen. Tycker att servern är väldigt bra och skulle jättegärna vilja fortsätta spela och verkligen utvecklas. Kommer bidra med glädje (hoppas jag) vara med i många senarion och se till att vi får ett bra rollspel.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som jag sa i förra, vill gärna spela mer och få en karriär och utvecklas. Trivs väldigt bra på servern än sålänge iaf.

Hur många timmar har du på FiveM? 94 timmar.

Hur hittade du Multistaden? Kollade efter en server som var 14+ och då hittade jag Multistaden

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Denna ansökan skulle kunna utvecklas men jag kommer godkänna denna eftersom det låter spännande! Välkommen till multistaden!
GODKÄND!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka