Accepterad Tiger Wood | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tiger Wood

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? tigerzz2005

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ben Rover, 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Omtänksam och Smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min spelkaraktär heter Ben Rover och han är 26 år gammal och han kommer ifrån Spanien och kom till en svensk familj som var fattiga under hans barndom, när han var 7 år så började han ha problem i skolan i redan i tidig ålder och hade det inte lätt i sin uppväxt med sin familj där pappan var höger hand i ett kriminellt gäng och mamma inte hade nått jobb då hon hade en tumör och var sjuk så hon kunde inte jobba så dom hade ej enbra inkomst. Så när Ben var 16 år så startade han med det kriminella och började sälja saker så hans familj kunde få pengar & mat på matbordet och Ben gick aldrig i skolan då han var borta hela tiden under hans skoltid då han ville få in stålar till sin familj så han kunde hjälpa dom och när Ben blev 18 så gick han med i sitt första lokala gäng som han var med i ca 4 år innan han lämnade pågrund av att han blev placerad långt ifrån gänget. Sen när Ben blev 20 så åkte han in för han hade narkotika på sig och satt inne 1 år och under den tiden så fick han ett väldigt stort intresse för fotboll och under fritiden när han satt inne så läste han mycket böcker om fotboll och lärde sig mycket om fotboll och sen när han kom ut från fängelset så köpte han sin första bil som var en sunkig volvo och efter det så ville han öppna upp nån fotbollsbutik och då valde han sen därefer att flytta till sin nya stad som kallas för Unive och börja om på nytt i den nya staden Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en väldigt hög social rp där jag focuserar på att folk på servern ska få ha roliga scenarion med mig där man skapar kreativa scenarion med varandra och alltid håller det socialt. Jag sträver även efter att motpartern alltid ska ha roligt i ett scenario och att han känner att han fick ut nått av scenariot där han känner att scenariot var lyckat. Jag spelar heller aldrig för min egna vinst. Jag sträver även att träffa nytt folk på servern och alltid hålla en väldigt hög rp nivå på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När du spelar för motpartens vinst i ett scenario så betyder det att du ska hålla det socialt och inte skjuta nån på sikt utan att hålla det socialt som att till exempel kidnappa personen och istället för att ta deras vapen direkt så kan du hålla det mer socialt och skriva "/me tar deras guld klocka eller jacka" så att dom känner att dom inte behöver förlora nått på scenariot utan att ni båda har roligt under scenariot istället och håller det socialt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig brutit mot nån regler utan spelade fivem för länge sedan men har inte spelat nån typ av tv spel på 3 års tid på grund av jobb och skola. Men är redo att testa FiveM igen då jag har köpt en dator för ca 1 år sedan och vill testa på rp.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM- Vehicle Death Match betyder att du använder din bil som ett vapen, RDM- Random Death Match detta betyder att du dödar nån utan en anledning, FearRP betyder att du inte värnar om ditt liv, Suntförnutft denna regeln är den viktigaste och den betyder att du alltid ska tänka sunt och alla regler inom fivem krestar runt denna regeln då man alltid ska ha en sunt förnuft tänkande.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en person som endast strävar efter hög social rp och vill alltid hålla en hög rp nivå på servern.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka