Accepterad ticketmaster | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ticketmaster

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199145745372/

Ditt Hex-ID: 110000146a8fbdc

Vad är din discord tagg? Ticket Opner#6659

Vem var det som bannade dig? Emilia<3

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Har blivit avstängd för suntförnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte använde suntförnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var hos bilfirman och gjorde ett skämt som var snuskigt till han som jobbade där och sedan blev jag bannad. Ni i staff temeat kanske har hört candice skämtet och det var den jag gjorde på han bakom disken.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det rättvis ban eftersom jag gjorde ett snusk skämt till någon som jobbade där.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle kunna varit mer trevligare mot han bakom disken hos bilfirman det var inte meningen att bli bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer göra saker trevligare och tänka mer på reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Du får tänka på vad du säger och vad du gör ingame, alla dina handlingar leder till en fortsättning och om vi kollar på din situation så ser vi att det har gett dig en konsekvens. Jag kommer att ge dig en ny chans hoppas du förbrukar denna på bästa sätt möjligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka