Nekad Tickern | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tickern

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121488056/

Vad är ditt namn i verkligheten? John Eriksson

Vad är ditt discord namn? Tickern

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter John Eriksson och har inte varit med i Unive så jätte länge. Jag sköter mig i servern och har väldigt kul när jag spelar. Han är 20 år gammal.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är villig att hjälpa till om något strular i servern och detta är min favorit server. Jag har sköt mig och kommer sköta mig i denna server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag söker jobb och jag har fastnat för att bli anställd på Falck. Och för att bli anställd där måste vara Whitelistad. Det är också mitt dröm jobb i verkligheten.

Hur hittade du Unive? Jag laddade ner Fivem för några dagar sedan och jag var ute efter en svensk fivem server så jag sökte på SWE och testade några servrar och UNIVE tyckte jag var roligast och bäst

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha så roligt som möjlig och känna mycket pengar på jobb. Jag har alltid velat ha fivem och nu när jag har det så vill jag ha det så roligt som möjligt. Jag kommer alltid spela i denna server när jag ska spela fivem.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka