Nekad Tickern | Ban överklagan [Emi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tickern

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121488056/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:580611164

Vad är din discord tagg? Tickern#1511

Vem var det som bannade dig? Achooo

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntflrnuft ~Achooo. Återstår: 2 dagar 23 timmar 7 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte men kan vart för jag körde för fort

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. mitt spel krascha sen var jag bannad inget hände innan utan att jag körde min bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror den var felaktig för jag känner själv att jag inte gjorde något fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vart bannad för ooc, jag och min kompis stod och snackade sen råkade jag säga en sak ooc och av den har jag lärt mig att aldrig prata något ooc någon gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte vad jag gjorde för fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? var inte vad jag gjorde fel

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka