Nekad Tickern | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tickern

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121488056/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:580611164

Vad är din discord tagg? tickern_#1511

Vem var det som bannade dig? Vet inte det är en discord ban jag vill överklaga

Hur lång tid var din ban? permanent på discord

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hoppsan kunde inte acceptera inbjudan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För all mina kompisar bytte server till ortenwave, jag ville då också göra det men nu i efterhand ångra jag mig. Jag spelade i ungefär 2 timmar på ortenwave sen ångra jag min och vill nu komma tillbaka till unive. Alla mina kompisar sa att ortenwave var en väldigt bra server så jag blev whitelistad på den innan jag ens hade testat den. ortenwave har en sjukt låg rp mot var unive har. Unive har mycket striktare regler än ortenwave vilket jag gillar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lämnade unives discord för att jag hade tänkt mig att spela på ortenwave. Men sen så ångra jag mig och vill nu komma tillbaka till unive. Jag försökte joina eran discord igen men såg då att jag var bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var såklart en helt rätt ban då jag bröt mot en regel (man får inte spela på andra servrar om man spelar på unive). Jag ångrar det jag gjorde och hoppas verkligen att ni låter mig komma tillbaka.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. På discorden har jag aldrig varit bannad innan dock på fivem servern har jag fått lite små bans men det var för länge sedan. Om jag ska uppskatta ungefär hur länge sedan jag var bannad senast på unive så var det 2-3 månader sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat testa servern innan jag bytte eller inte bytt alls. Jag ångrar verkligen det jag gjort!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aldrig byta från unive då det är sveriges bästa rp server!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka