Accepterad tibbling | Whitelist ansökning (Noel/Titan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tibbling

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Användarnamn: tibbling

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/tradeban76561198986599416/

Vad är ditt namn i verkligheten? Teo

Vad är ditt discord namn? Lil Tibbling

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 1997

Berätta om din karaktär. Hej Jag heter Robert Skog jag är 23 år gammal och bor i sverige. jag gillar svarta saker tex bilar kläder osv har också en bror vid namn Mikael Skog som jag älskar. Jag har ADHD därför e jag ganska sprallig som person. jag har ett stort intresse som är vapen jag gillar när det händer något och vapen så händer det något. Efter som jag och min bror blev dumpade av våra föräldrar så e vi kriminella vi gillar pengar makt och vapen Vi gillar också att förhandla. dock så gillar jag inte polisen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag e en rolig grabb som må att alla ska må bra och gillar att snacka med folk. RPA bra tycker jag att jag gör och gillar att hjälpa folk att RPA bra osv. Jag tar denna server seriös och tror ni kommer gilla mig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Min kompis har snackat ganska mycket om denna server och han säger att den e grym så jag vill testa.

Hur många timmar har du på FiveM? 160 h ungefär på detta kontot mycket mer på andra konton.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis tipsade om den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte

Senast ändrad:
Du är Godkänd men hittar inte dig i vår discord. Du ska skriva här när du har joinat vår discord. Detta ska ske innan imorgon kväll annars är du automatiskt Nekad.

Min kompis sexy killian blev godkänd och vi undrar om vi kan göra mutlig intervju tillsammans btw Heter Lil tibbling i dc

Vad heter du på dc så kan jag PM dig om det är okej för jag är inne på serven

Godkänt muntlig med välkommen//mvh Noel/Titan
Dc: Noel#2097/öppen pm

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka