Nekad Tiam Ise | Medlem ansökning [Ida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tiam Ise

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tiam

Vad är ditt discord namn? ti12man

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tiam Ise 20 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Fokuserad, drivande och oftast snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Levde i stan och hade det enkelt i skolan. Är jobb fokuserad och efter pengar. I hans framtid vill han vara rik och ha många bilar det oftast vad han lägger pengar på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att raportera buggar som hindrar med den bästa RP upplevelsen och ha en hög RP nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska alltid göra det bästa för sig själv och gör scenariot bättre för alla även om man själv förlorar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brutit reglarna vad jag vet men det har hänt att jag inte använde ordet att något sover men jag lärde mig av mitt mistag och nu så följer jag reglerna och försöker ge och få den bästa Unive upplevelsen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1.Cop bait och det är att man inte ska leta efter polisen och försöka få dom att åka efter dig för dom har bättre saker för sig. 2. MetaGaming betydert att du berättar och använder info din karaktär inte vet om till exempel din vän och du är i ett discord samtal och berättar att han har blivit tagen av några personer eller polisen så ger han sin plats och du kommer och tar honom. Till sist VDM och det innebär att du använder ditt fordon till ett vapen som om du ser någon på gatan så kör du över honom utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack det är bra jag tycker att jag har sagt tillräckligt om min karaktär.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.
Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Inte kompletterat i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka