Accepterad Tiam Ise | Medlem ansökning [Cosmo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tiam Ise

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tiam

Vad är ditt discord namn? Ti12man

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tiam Ise 20 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hjälpande, snäll och smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Tiam bodde lite utanför stan när han var yngre och han växte upp med båda sina föräldrar. Han hade det bra och enkelt i skolan och hade de bra med vänner. Han hade svårt med koncentrationen på några vissa lektioner. I Tiams framtid siktar han på att ha bra med pengar med många bilar. Han vill jobba inom bilbranschen, mäklare eller ett stabilt jobb. Han är målinriktad och jobb driven.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med att följa reglerna och se till att andra också gör det för den bästa RP upplevelsen för både mig och alla andra. Jag skulle också rapportera om jag är med om någon typ av regelbrott.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man alltid inte ska spela för sig själv utan att ibland inte göra det bästa för mig själv hela tiden utom att ge den bästa RP upplevelsen för alla. Ett exempel är om man blir kidnappad. Man kan inte bara vara fånig och springa runt, man måste spela för motpartens vinst i scenariot också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot reglerna en gång och det var då jag råkade använda frasen online istället för att sova men jag fick ingen och jag lärde mig av mitt regelbrott. Det kommer inte hända igen..

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är ett exempel och det är när man till exempel ringer sin kompis på Discord och frågar om han kan hämta upp mig vid piren. Ett annat exempel är om jag är medvetslös till exempel och jag ringer upp min kompis på Discord och säger att han ska ta mig till sjukhuset. Sen så har vi VDM och det är om man använder sitt fordon som ett vapen till exempel om jag kör min bil och kör på en massa oskyldiga personer så att de dör så skulle jag begå VDM. Till sist har vi RDM och det betyder om jag till exempel håller ett vapen som en kniv eller ett baseballträ och går upp till en helt oskyldig person och börjar slå ner honom tills han dör. Då har jag begått RDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tycker jag har berättat tillräckligt.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv.
Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)

Hej!
Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)
Jag löser det

Hej!

Jag har fixat och bytt namn

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka